Актуальними для громадян залишаються питання виплати компенсації за вкладами в Ощадбанку СРСР - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Минулого тижня важливими й актуальними для всіх категорій громадян України були питання виплати компенсації за вкладами Ощадбанку СРСР

Минулого тижня важливими й актуальними для всіх категорій громадян України були питання виплати компенсації за вкладами Ощадбанку СРСР. На урядову телефонну «гарячу лінію» з 16 по 22 квітня надійшло 157 звернень громадян щодо отримання компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР. зокрема, серед них з питання виплати компенсації надійшло 20,4% звернень від загальної кількості за цей період, з питання виплати коштів на поховання - 23,6%, а також надання роз'яснень законодавства та процедури повернення заощаджень і компенсації (34,4%) та надання консультацій (21,7%).

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі, який приймає звернення громадян на урядову телефонну “гарячу лінію” за безкоштовним номером: 0-800-507-309.

"Заявники цікавилися зміною процедури та термінами виплати компенсації вкладників, переліком необхідних документів для отримання компенсації, можливістю переоформлення виплати на своїх дітей, враховуючи вік вкладників, їх категорії тощо", - уточнили в Центрі.

Заявниця з Донецької області (пенсіонер, дитина війни, інвалід 2-ї групи) звернулася для роз'яснення, яким чином вона може отримати компенсаційні кошти із заощаджень часів СРСР з ощадної книжки свого покійного чоловіка.

Житель Одеської області (пенсіонер, учасник війни) повідомив, що звертався до філії Ощадбанку з приводу отримання компенсаційних коштів з ощадної книжки померлої дружини. Проте отримав відмову, мотивовану тим, що заявнику необхідно було оформити рахунок дружини на себе. Просив надати відповідь, чи дійсно для отримання компенсації за знецінені заощадження СРСР потрібно переоформлення ощадної книжки померлої дружини на себе.

Пенсіонерка, жителька Харківської області, дізналась, що кошти з компенсації вкладів до Ощадбанку СРСР будуть перераховані в обов'язковому порядку на банківську картку і просила роз'яснень, яким чином можна використовувати дані кошти і чи можна отримати їх готівкою.

Заявниця з Рівненської області (пенсіонер, дитина війни) звернулась від імені чоловіка - інваліда І групи з проханням надати роз'яснення, чи можуть бути використані її гроші в Ощадбанку СРСР для безготівкового розрахунку за проведення заявниці газопостачання.

За звітний період у зверненнях також порушувалися питання, які стосувалися соціального захисту населення (542), комунального господарства (463), пенсійного забезпечення (341), виплати заробітної плати (170), земельних відносин (140), правосуддя (137), благоустрою та будівництва (127), охорони здоров'я (119) тощо.

У ході реалізації проекту «гаряча лінія» - Діалог з малим бізнесом» надійшло 40 звернень з 18 регіонів з повідомленнями, пропозиціями та скаргами від представників малого і середнього бізнесу (попередній тиждень - 34). Питання, що порушувалися у зверненнях суб'єктами підприємницької діяльності, стосувалися загальних роз'яснень у сфері підприємницької діяльності та оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду, соціального захисту суб'єктів малого підприємництва та скарг на дії посадових осіб.

На урядову телефонну "гарячу лінію" надходили скарги на дії службових осіб (165 звернень проти 167 на попередньому тижні), зокрема недбале виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також керівниками підприємств, установ та організацій.

У Центрі також повідомили, що на особливому контролі перебуває 15 звернень, що потребують термінового і першочергового розгляду. Органами виконавчої влади протягом тижня розглянуто п'ять звернень, з них у трьох випадках питання вирішені повністю, що підтверджено заявниками. За результатами зворотнього зв'язку з'ясовано, що питання стосувалися надання медичної допомоги та запобігання руйнування будинків внаслідок засмічення стічної канави. Органами виконавчої влади вжито заходів для оперативного опрацювання та вирішення питань.

Протягом тижня органами виконавчої влади опрацьовано 3 349 звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», у тому числі 3 259 - розглянуті по суті порушених питань зі внесенням до бази даних електронних копій відповідей заявникам, з них 343 - вирішені позитивно.

Загалом на урядову телефонну "гарячу лінію" 0 800 507 309 з 16 по 22 квітня 2012 року надійшло 6 968 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Для розгляду та реагування органам виконавчої влади надіслано 3 053 звернення, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 39. На 3 116 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Урядового контактного центру.

Надійшло також 32 подяки, а саме: Макіївському міському голові (Донецька область); працівникам УМВС Суворовського району Одеської області, лікарям Івано-Франківського міського клінічного пологового будинку, завідувачу інфекційним відділенням Дитячої інфекційної лікарні м. Краматорська Донецької області, працівникам та учням ЗОШ № 60 м. Донецька за прибирання території загального користування по вул. Корнієнко, працівникам територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян №1 Шевченківського району м. Києва за чуйне ставлення та надання допомоги пенсіонерам Шевченківського району м. Києва. У тому числі 26 подяк надійшло працівникам Центру за допомогу у вирішенні порушених питань.

Урядова телефонна "гаряча лінія" 0-800-507-309 працює з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-