
Стратегічний потенціал української авіації
Організатори: Аерокосмічна асоціація України.
Учасники: Юрій Кривошея - в.о. начальника управління державної політики авіаційної та ракетної промисловості Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України; Сергій Череватий - генеральний директор Укрінформу; Анатолій Приймак - керівник ТОВ »Авіакон»; Олександр Нагопітян - H3Operations; Олександр Двєрін - АТ «Антонов»; Дмитро Головін - ТОВ НВФ «МС АВІА-ГРЕЙД»; Руслан Мельниченко - Аерокосмічна асоціація України; Геннадій Януль - АТ «Українська оборонна промисловість»; Андрій Мінаков - ТОВ «Інкомпас»; Павло Бардаков - Командування армійської авіації; Дмитро Ряснов - Командування армійської авіації.
Модератор: Тарас Боровок - Укрінформ.
Питання для обговорення:
- Стратегічне значення авіаційної галузі
- Технологічні досягнення: модернізація та адаптація цивільних технологій для військових потреб
- Економічний внесок: нарощування та перспективи експортного потенціалу галузі
- Український авіаційний бізнес: досягнення і виклики
- Потреба в державній підтримці через законодавчі механізми
- Експортне заміщення та контроль: процедури експортного контролю та організація ремонту запчастин на території України
Чому це цікаво?
Аерокосмічна Асоціація України проводить стратегічний круглий стіл, присвячений розвитку авіаційної галузі України. Під час заходу провідні експерти галузі, представники державних органів та бізнесу обговорять ключові досягнення, виклики та перспективи розвитку української авіації в умовах війни. Зокрема, поговорять про стратегічну роль та синергію цивільної й військової авіації, технологічні інновації, економічний потенціал галузі, досягнення українського авіаційного бізнесу, законодавчу підтримку та розвиток імпортозаміщення.
Формат заходу – офлайн (Зала 2) + онлайн-включення.
Журналісти зможуть поставити запитання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників медіа: anna@ukrinform.com
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
Авіаційна промисловість України в умовах війни потребує посиленої підтримки з боку держави та адаптації законодавчої й нормативно-правової бази до сучасних реалій.
Про це під час круглого столу «Стратегічний потенціал української авіації: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах протидії російській агресії», який відбувся в Укрінформі, говорили представники Мінстратегпрому, Збройних сил України, провідні фахівці авіаційної промисловості України та галузеві експерти.
Командувач армійської авіації Сухопутних військ ЗС України Павло Бардаков окреслив виклики та потреби, з якими армійські пілоти стикаються в ході експлуатації наявного авіаційного парку в умовах ведення бойових дій.
За його словами, особливо гостро нині постають питання щодо ремонту авіаційної техніки, її модернізації та інтеграції новітніх засобів ураження, зв’язку, систем управління та захисту.
Юрій Кривошея, в.о. начальника управління державної політики авіаційної та ракетної промисловості Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, з цього приводу зазначив, що наразі відомством опрацьовуються питання внесення змін до Державної цільової науково-технічної програми розвитку авіаційної промисловості з метою актуалізації завдань і заходів, передбачених нею раніше. Також Урядом схвалено проєкт змін до Закону України про розвиток літакобудівної промисловості. Відповідний документ вже зареєстрований у парламенті.
Заступник генерального директора ТОВ «H3Оperations» Олександр Нагопітян загострив увагу присутніх на проблематиці імпортозаміщення та виготовлення запасних частин до авіаційної техніки всередині нашої країні.
Також про імпортозаміщення російських та білоруських комплектуючих, модернізацію авіаційного озброєння та проблематику адаптації цивільних технологій для військових потреб присутнім розповіли Олександр Двєрін, головний конструктор АТ «Антонов», та представник МС «Авіагрейд» Дмитро Головін.
Зокрема, Олександр Двєрін зазначив, що в сучасних складних умовах в межах імпортозаміщення російських комплектуючих матеріалів на 90% це питання вдалося реалізувати на літаку Ан-178-100П.
Про проблематику необхідності державної підтримки галузі через законодавчі механізми і створення дієвої правової екосистеми з підтримки і розвитку української авіації йшлося у виступах голови юридичного комітету Аерокосмічної асоціації України Руслана Мельниченка та начальника управління авіабудування АТ «Українська оборонна промисловість» Геннадія Януля. Зокрема, підіймалися питання митного та податкового законодавства, які боляче дошкуляють українським авіабудівникам.
На іще одній критично важливій темі наголосив у своєму виступі заступник генерального директора ТОВ «Інкомпас» Андрій Мінаков.
За його словами, оскільки значна частина авіаційних комплектуючих вироблялися й досі виробляються виключно в РФ та РБ, постає питання необхідності перегляду процедури експортного контролю щодо ввозу та вивозу агрегатів і запчастин, які мають походження з країни-агресора та її союзників.
Всі присутні зійшлися на важливості і терміновості вирішення окреслених на круглому столі питань, оскільки розвиток і спроможності вітчизняної авіаційної галузі є одним із ключів до нашої Перемоги.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк