Кіберджура: Вікно Овертона “Стійка Європа”

Кіберджура: Вікно Овертона “Стійка Європа”

Укрінформ
4 квітня, 15:00 - пресконференція на тему: «Кіберджура: Вікно Овертона “Стійка Європа», присвячена 76-й річниці заснування НАТО.

Організатори: Міжнародна академія геоінформатики за підтримки Представництва НАТО в Україні та за сприяння Міністерства оборони України.

Учасники: Геннадій Коваленко - військовий дипломат; Іван Галенко - к.т.н., віцепрезидент МГО МАІ; Павло Жебрівський - президент ВЦС "Бойове братерство України"; Олександр Сопов - голова ВГО "Країна"; Валентина Піскун - професор, керівниця експертної групи КШГ "Кіберджура"; Петро Канана - військовий дипломат, експерт з питань євроатлантичної інтеграції.

До участі запрошені: учні, ліцеїсти, викладачі закладів середньої освіти України, які розробили і візуалізували креативні ідеї категорії «Немислиме» за технологією «Вікно Овертона», науковці, експерти, дипломати.

Модератор: Олександр Хара - дипломат, експерт Центру оборонних стратегій.

Питання для обговорення:

  • Прорахунки минулого, які нищать майбутнє Європи і світу.
  • Сто років на службі хаосу і смерті.
  • Економіка справедливості: хто завдав шкоди, той має платити.
  • Інтелектуальна власність як фактор стійкості суспільства.
  • Кіно без кордонів, але не без батьківщини.
  • Пропущений предмет.

Коротко: Письменник-фантаст і аналітик Тимур Литовченко більше ніж десять років тому виявив, що усі різнопланові, різнотематичні та різноформатні інформаційні атаки РФ на Україну і Грузію здійснювалися за єдиним шаблоном технології Вікно Овертона. Виникло логічне запитання: а чому б не використати такий же шаблон для когнітивної війни проти РФ?

Школярі разом з вчителями вирішили “погратися” і показати дорослим, як це можна робити. 

Довідково. Питання, які винесені до обговорення, опрацьовані в рамках проєкту «Кіберджура» вчителями, школярами та експертами як ігрові навчальні кейси категорії «Немислиме» у формі шкільного інтегрованого уроку за стандартами Нової української школи (НУШ) з використанням хмарних технологій організації простору. Доступ до технології наданий компанією Esri (США) усім закладам середньої освіти в Україні на безоплатній основі.

Лідери шести команд Командно-штабної гри «Кіберджура» за розвиток інформаційних технологій відзначені медаллю Всеукраїнського об’єднання «Країна».

Формат заходу офлайн (Зала 1) + онлайн-включення.

Журналісти зможуть поставити запитання офлайн (Зала 1).

Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.

Акредитація представників медіа: anna@ukrinform.com.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformPressCenter.

Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформу можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

Мережева гра "Кіберджура" може стати новим інструментом вивчення військової історії - науковець

Комп'ютерне моделювання, яке застосовується у мережевій командно-штабній грі "Кіберджура", може стати новим інструментом вивчення та дослідження військово-історичних подій.

Про це заявив доктор історичних наук, професор Національного університету оборони України Сергій Сегеда під час виступу на круглому столі в Укрінформі на тему: «75-річчя НАТО: стратегія і тактика майбутнього».

"3D моделювання і нові технології, які використовуються в "Кіберджурі", мають низку переваг у вивченні військової історії і можуть значно розширити розуміння історичних подій, які відбувалися багато століть тому", - сказав Сегеда.

Він пояснив, що за допомогою комп'ютерного моделювання можна, наприклад, детально відтворити війну - розміщення військ, використання техніки, стратегію, вносити певні зміни, приміром, у кількість військ, погодні умови, щоб побачити, як вони могли вплинути на перебіг тієї чи іншої військової кампанії.

Науковець зауважив, що комп'ютерне моделювання дає змогу зрозуміти складні процеси, адже військова історія включає різні складові взаємодії між арміями.

"Моделювання може бути використане як інструмент для навчання, надаючи можливість студентам відтворити історичні події і краще зрозуміти ті чи інші стратегічні і тактичні рішення, втілені на полі бою. 3D моделювання також дає історикам і дослідникам інструмент для перевірки своїх гіпотез і теорій про історичні події і можливість виявити якусь нову невивчену складову того чи іншого явища", - зазначив Сегеда.

"Кіберджура" - мережева військово-патріотична командно-штабна гра, яка базується на основі хмарних технологій організації кіберпростору ArcGIS OnLine. Вона спрямована на опанування технологій, за допомогою яких відбувається управління військами та бойовими діями.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-