Новий алгоритм реєстрації та перереєстрації транспортного засобу в Україні

Новий алгоритм реєстрації та перереєстрації транспортного засобу в Україні

Укрінформ
13 грудня, 12:00 -  брифінг на тему: “Новий алгоритм реєстрації та перереєстрації транспортного засобу в Україні”.

Організатор: Міністерство внутрішніх справ України.

Спікери: Микола Рудик - начальник Головного сервісного центру МВС; Сергій Кримчук - директор Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС.

Спікери розкажуть про черговість дій при отриманні послуг Експертної служби МВС та Сервісного центру МВС.

Формат заходу – офлайн (Зала 2).

Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 2).

Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

Акредитація триватиме до 11:30 13 грудня, для підтвердження необхідно вказати ім’я, прізвище, назву видання.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/c/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

В Україні цьогоріч експерти виявили зміну ідентифікаційних номерів у 647 транспортних засобах — МВС

В Україні за 11 місяців цього року експерти Міністерства внутрішніх справ виявили, що ідентифікаційні номери було змінено у 647 транспортних засобах.

Про це під час брифінгу в Укрінформі заявив директор Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС Сергій Кримчук.

За його словами, метою експертного дослідження є перевірка справжності ідентифікаційних номерів на кузові транспортного засобу, рамі транспортного засобу, VIN-коду, на двигуні транспортного засобу, щоб виявити, чи немає ознак знищення, підроблення номерних знаків.

Кримчук уточнив, що однією з цілей цього дослідження є звірка даних, які є у реєстраційних документах, до інформації, яка є на цих ідентифікаційних номерах.

“Як говорить статистика, упродовж цього року, тобто, за 11 місяців, експертами було виявлено, що було змінено ідентифікаційні номери на транспортних засобах у 647 випадках. І ще було виявлено 51 випадок того, що документи, які супрододжували ці транспортні засоби, були з ознаками підробки. Таким чином, нам вдалося зберегти спокій цих громадян, які не придбали ці транспортні засоби”, - поінформував директор ДНДЕКЦ МВС.

За його словами, про ці випадки було повідомлено правоохоронні органи, зокрема, поліцію, і за цими фактами проводяться перевірки тощо.

Кримчук заявив, що за аналогічний період 2021 року унаслідок цих експертних досліджень експерти виявили 1635 фактів зміни ідентифікаційних номерів та 151 випадок виявлення документів з ознаками підробки.

“Звісно, наразі ми працюємо під час воєнного стану, і 3 місяці (цьогоріч — ред.) ми не працювали, тому є певне зменшення кількості цих випадків. Але ми розуміємо, що до кінця року... також будуть (зафіксовані і інші випадки — ред.)”, - зазначив він.

Тому директор ДНДЕКЦ МВС закликав громадян бути відповідальними і не заощаджувати кошти на проведенні цих досліджень, щоб у подальшому бути впевненими у тому, що вони купують той чи інший транспортний засіб у законний спосіб.

Чиновник поінформував, що у їхній установі працює 420 кваліфікованих експертів, які знаходяться безпосередньо на майданчиках усіх територіальних сервісних центрів МВС.

“А також з завтрашнього дня ми зможемо надавати кваліфіковані якісні послуги громадянам щодо експертних досліджень транспортних засобів і у наших офісних приміщеннях, тобто, у територіальних науково-дослідних експертно-криміналістичних центрах, яких є на території України 24”, - уточнив він.

Як повідомлялося, 6 грудня заступник начальника Головного сервісного центру МВС Володимир Баранець поінформував, що в Україні з 14 грудня реєстрація транспортних засобів буде відбуватися по-новому.

Зокрема, експертне дослідження транспортного засобу, яке проводить експертна служба МВС, виокремлюється з процедури реєстрації у сервісному центрі. Це виокремлення не означає скасування.

Тепер це дослідження треба буде проходити до того, як звертатися за послугою щодо реєстрації та перереєстрації транспортного засобу. Висновок експертної служби буде дійсний 10 днів.

В Україні з середи буде змінено процедуру реєстрації та перереєстрації транспортних засобів - МВС

В Україні з 14 грудня буде дійсним перелік послуг, які громадяни зможуть отримати щодо транспортних засобів, і де взагалі не буде сенсу робити експертне дослідження.

Про це під час брифінгу в Укрінформі заявив начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.

Рудик поінформував, що з середи в Україні набувають чинності дві постанови Кабміну — № 1019 і 1299, які вносять зміни у процедуру державної реєстрації і перереєстрації транспортних засобів. Зокрема, експертне дослідження транспортних засобів з 14 грудня буде виокремлено з процедури держреєстрації.

За його словами, це не означає скасування послуги, просто з середи перед тим, як звернутися до територіального сервісного центру МВС, людині потрібно буде пройти і отримати дослідження транспортного засобу у фахівців експертної служби МВС. Висновок експертної служби буде чинним 10 днів.

“І з завтрашнього дня буде (вже дійсним — ред.) перелік послуг, які можливо буде отримати, і де взагалі експертне дослідження не буде сенсу робити. Це, наприклад, послуги при втраті номерного знаку або втраті свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або щодо перереєстрації транспортного засобу, яке було отримано у спадщину”, - уточнив він.

Начальник ГСЦ розповів і про послуги, де дослідження фахівцями експертних служб МВС взагалі не потрібне.

До цих послуг відносяться реєстрація нового транспортного засобу, перереєстрація транспортного засобу при заміні анкетних даних власника або фізичної чи юридичної особи, зняття з обліку транспортного засобу у зв'язку з його вибракуванням, перереєстрація транспортного засобу у зв'язку з встановленням газобалонного обладнання тощо.

“Також у подальшому буде додана опція щодо реєстрації транспортних засобів у зв'язку з переходом права власності за договором фінансового лізингу”, - зазначив чиновник.

Рудик заявив, що наприклад, якщо особа купує новий транспортний засіб, то звертатися до експертної служби МВС нема сенсу.

Людині буде достатньо мати з собою паспорт громадянина України, її довідку про реєстрацію кода платника податку, якщо вона у неї є, договір, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу, документи, які підтверджують вартість і, відповідно, конструкцію транспортного засобу.

Особа при цьому може звернутися до будь-якого зручного для неї територіального сервісного центру в Україні, додав він.

“Або Ви так само можете звернутися і у автосалони - для реєстрації нового транспортного засобу, який вони вам продали. Ця опція вже працює у Києві та Кіровоградській області. Загалом з нами вже уклали договори на співпрацю близько 20 автосалонів, які продають нові авто і вже їх реєструють”, - поінформував він.

За словами начальника ГСЦ МВС, особа може звернутися щодо реєстрації нового транспортного засобу до будь-якого ЦНАПу, зручного для неї.

Як повідомлялося, 6 грудня заступник начальника Головного сервісного центру МВС Володимир Баранець поінформував, що в Україні з 14 грудня реєстрація транспортних засобів буде відбуватися по-новому.

На Донеччині поновили роботу два територіальні сервісні центри МВС

У Донецькій області на сьогодні поновлено роботу двох територіальних сервісних центрів Міністерства внутрішніх справ — у Покровську та Краматорську.

Про це на брифінгу в Укрінформі повідомив начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.

“Щодо Донецької області, то ми вже поновили роботу у двох територіальних сервісних центрах — це Покровськ і Краматорськ”, - сказав він.

Рудик також зауважив, що у територіальних сервісних центрах МВС на деокупованих територіях надається той самий спектр послуг, що і в інших регіонах.

Як повідомлялося, у Покровську 14 жовтня відновив надання послуг сервісний центр Міністерства внутрішніх справ № 1444.

В Україні працюють 145 сервісних центрів МВС — Рудик

В Україні працюють 145 територіальних сервісних центрів Міністерства внутрішніх справ.

Про це на брифінгу в Укрінформі сказав начальник Головного сервісного центру МВС Микола Рудик.

“Територіальних сервісних центрів в Україні вже працює 145”, - зазначив Рудик.

Також він поінформував, що процедура обліку транспортних засобів, які ввозяться в Україну станом на воєнний період як гумдопомога, передбачена постановою Кабміну №1388.

Відповідно до цього порядку, транспортний засіб тимчасово обліковується - на період дії воєнного стану та не більше 90 днів після його завершення.

За словами начальника ГСЦ МВС, ці послуги надає будь-який територіальний сервісний центр із тих, які працюють в Україні.

Щоб отримати реєстраційні документи, до сервісного центру МВС має звернутися або уповноважена особа, або особа, на ім'я якої видано відповідні документи митниці, зазначив Рудик. Під час реєстрації цього транспортного засобу здійснюється оплата коштів за отримання тимчасового талона, номерного знака тощо.

“Огляд фахівцями експертної служби МВС транспортних засобів, які ввозяться як гуманітарна допомога, не здійснюється. Це певна процедура, яка передбачена для тих транспортних засобів, якими будуть забезпечені або наші військовослужбовці, або правоохоронці, які здійснюють захист України, або залучені до цього під час війни”, - сказав Рудик.

Він запевнив, що час для отримання цієї послуги мінімальний, як і перелік необхідних документів.

Як повідомлялося, мобільні сервісні центри Міністерства внутрішніх справ вже працюють у Херсоні і на звільнених від рф територіях Харківської області.

 Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-