Розбудова мереж регіональних проєктів з протидії дезінформації

Розбудова мереж регіональних проєктів з протидії дезінформації

Укрінформ
22 грудня, 12:00 - презентація на тему: "Розбудова мереж регіональних проєктів з протидії дезінформації" та підписання Меморандуму про співпрацю та спільну діяльність із розбудови і підтримки Мереж регіональних проєктів з протидії дезінформації 

Організатор: “Укрінформ” (Головна редакція “Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки”).

Учасники: Олександр Гороховський - голова правління ГО «Центр аналітики і розслідувань», засновник проєкту «БезБрехні»; Наталія Пахайчук - керівниця інноваційних проєктів CID Media Group – інформаційне агенство Район.in.ua (Луцьк); Ольга Гончар - головна редакторка інформаційного агентства "Експерт-КР" (Кривий Ріг); Євгенія Вирлич - головна редакторка інформаційного ресурсу Кавун.City; Максим Майоров - завідуючий відділу ГР “Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки” ("Укрінформ"); Ігор Соловей - модератор, керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

Питання до обговорення:

Чому важливо боротися з дезінформацією на рівні регіональних медіа.

Діяльність мережі регіональних проєктів з протидії дезінформації.

Наступні плани з розбудови мережі на 2022 - обговорення тез з меморандуму співпраці між ГО «Центр аналітики і розслідувань» та  ГР “Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки" (Укрінформ).

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

У зв’язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов’язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Відповідно до Постанови МОЗ №-18 від 19 жовтня 2021 року присутність на заході лише за наявності в усіх його учасників Covid-cертифікату або негативного ПЛР-тесту (строк дії 72 години) та обов`язкової наявності засобів індивідуального захисту (захисних масок, респіраторів) за дотримання соціальної дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали: 

Регіональні інформаційні ресурси створили мережу з протидії дезінформації

Низка регіональних інформаційних проєктів оголосили про створення мережі з протидії дезінформації, підписавши відповідний меморандум.

Про це на пресконференції в Укрінформі повідомили засновники мережі - Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки (Укрінформ), ГО «Центр аналітики і розслідувань».

Створення такої мережі в умовах гібридної війни її організатори пояснюють потребою обміну інформацією з регіональними ресурсами, які перебувають на передньому краї “інформаційної оборони”.

“Регіональні ЗМІ перебувають на першій лінії інформаційної оборони, і саме вони перші стикаються з гібридними атаками дезінформації та фейків, і вони бачать ситуацію найкраще. Це актуально особливо зараз, в умовах військової ескалації на наших кордонах”, - вважає керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей.

Як зазначив голова правління ГО «Центр аналітики і розслідувань», засновник проєкту «БезБрехні» Олександр Гороховський, створювана мережа має допомогти регіональним ЗМІ розглянути інформаційні атаки в загальнонаціональному контексті.

“Дуже серйозні виклики й вкиди йдуть саме на регіональному рівні. Там своя інформаційна аура й поле. І часом з центру неможливо пробитися туди, де люди варяться в своєму інформаційному соку. І навіть масштабування наших шанованих потужних ресурсів, які займаються протидією дезінформації, інколи мало, щоб достукатися до регіонів”, - сказав Гороховський.

Долучення до мережі дало потужний імпульс для розвитку й розуміння ситуації назагал - підтвердила головна редакторка інформаційного агентства "Експерт-КР" (Кривий Ріг) Ольга Гончар.

“Тепер ми бачимо не тільки те, що відбувається в нашому регіоні, а значно ширший контекст, можемо порівнювати ті чи інші меседжі, події, які відбуваються у нас, із тими, які відбуваються в інших регіонах Це мотивує нас, ми відображаємо це в своїх матеріалах, і це дисциплінує”, - зазначила Гончар.

Партнерство в рамках проєкту та потужна мережа дистрибуції контенту дала можливість за короткий час і мінімальними ресурсами збудувати певну інфраструктуру протидії дезінформації — наголосила керівниця інноваційних проєктів CID Media Group – інформаційне агентство Район.in.ua (Луцьк) Наталія Пахайчук.

“Ми чітко бачимо, як працюють мережі ботоферм, які гроші вкладаються в Гугл-рекламу, як працюють алгоритми. І це насправді має дуже потужний вплив на наших людей. Сила локальних медіа саме в тому, що вони мають аудиторію і базову інфраструктуру, яку варто розбудовувати”, - сказала Пахайчук.

Головна редакторка інформаційного ресурсу Кавун.City (Херсон) Євгенія Вирлич вірить, що ефективна координація в рамках створеної мережі допоможе ефективніше протистояти дезінформації.

“Ми хочемо налаштувати своїх читачів на позитив, бо однією з цілей будь-якого фейку є сіяння паніки, так званої “зради” і що все погано. Ми хочемо, щоб люди бачили не тільки погане, а й добре і вміли аналізувати. Фейки треба спростовувати, особливо тоді, коли вони набирають аудиторію”, - зазначила Вирлич.

Як повідомили організатори, до мережі з протидії дезінформації вже долучилися 10 інформаційних ресурсів у регіонах. Аудиторія створеної мережі становить 4-5 млн людей на рік (600-700 тис., часом до 1 млн споживачів інформації на місяць). У планах мережі за рік збільшити охоплення ще на 2 млн користувачів. У рамках проєкту регіональні ЗМІ виступають як майданчик для поширення правдивої інформації, так і продукують власний контент із протидії дезінформації.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-