Початок ІІ етапу щорічного Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху

Початок ІІ етапу щорічного Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху

Укрінформ
15 листопада, 11:00 - пресконференція з нагоди початку ІІ етапу щорічного Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху 

Організатор: Міністерство освіти і науки України.

Учасники: Володимир Крейденко - заступник голови Комітету ВР України з питань транспорту та інфраструктури; Віктор Сальков - в.о. керівника експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти та науки України; Олексій Білошицький - перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України; Ігор Діденко – радник міністра внутрішніх справ України; Євген Зборовський - Голова Державної служби України з безпеки на транспорті; Юрій Чорний - директор «Київської міжрегіональної філії» Українського науково-дослідного інституту медицини транспорту МОЗ України, модератор.

Організатори ТИЖНЯ: ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України (Київська міжрегіональна філія); Міністерство освіти і науки України; Міжнародний благодійний фонд «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП»; Моторне (транспортне) страхове бюро України за участі Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства охорони здоров’я України, Державної служби України з безпеки на транспорті, Державної служби автомобільних доріг України, Національної поліції України, Донецького державного університету внутрішніх справ України та інших.

Коротко. Під час заходу йтиметься про ситуацію з безпекою дорожнього руху в Україні, стан реалізації державної Програми з підвищення рівня безпеки дорожнього руху до 2024 р., національний проєкт «Безпечна країна», а також про заходи, які відбуватимуться у рамках Тижня.

Серед запланованих заходів Тижня:

- круглий стіл щодо безпеки дітей та молоді на дорогах - в онлайн-форматі, у Міністерстві освіти і науки України;

- вебінар для керівників автотранспортних підприємств з питань дотримання безпеки корпоративного парку;

- щорічний єдиний національний урок з безпеки дорожнього руху у загальноосвітніх навчальних закладах;

- підбиття підсумків щорічного всеукраїнського молодіжного конкурсу фото- та відеоробіт національного проєкту «Безпечна країна»;

- всеукраїнська благодійна акція зі збору крові для постраждалих в ДТП «Здай кров – врятуй життя».

Також у Всесвітній день пам’яті жертв дорожньо-транспортних пригод (відзначається у третю неділю листопада) відбудуться поминальні молебні у храмах усіх конфесій.

Загальний План заходів Всеукраїнського Тижня безпеки дорожнього руху 15-21 листопада можна переглянути на сайті https://medtransvp.com.ua у розділі Тиждень безпеки дорожнього руху 2021.

Детальна інформація щодо заходів ТИЖНЯ за тел.: 068-466-43-82.

Довідково. Тижні безпеки дорожнього руху в Україні, що відбуваються двічі на рік, є однією із найбільших інформаційно-просвітницьких платформ для привернення уваги суспільства до проблем дорожньо-транспортного травматизму в країні. Тижні мають на меті консолідацію зусиль державних органів, відомств, структур, зацікавленої громадськості та ЗМІ  для напрацювання спільних рішень та вирішення цієї проблеми.

Дорожньо-транспортний травматизм, за даними ВООЗ, є однією з найбільших світових проблем охорони здоров’я. Травмуються або отримують каліцтва щодня понад тисячі осіб. Ризик загинути внаслідок ДТП різниться в різних країнах, проте 70% припадає на країни з низьким та середнім рівнем доходу.

Щороку, за різними статистичними даними, Україна втрачає в дорожньо-транспортних пригодах понад 3 тисячі своїх громадян, понад 30 тисяч травмуються. За десять місяців 2021 року за даними Патрульної поліції усього на українських дорогах сталося: 154 480 дтп, що майже на 14% більше, ніж в минулому році. Проте спостерігається зниження рівня саме постраждалих і травмованих. За цей період в Україні загинуло 2 592 громадян (на 8,8%менше), 24 905 – отримали травми (на 6,8% менше). Також за цей період в Україні сталося 3 182 дтп за участю дітей, у яких загинуло – 157 дітей, 3 591 – травмовано. Основні причини дтп із загиблими та травмованими: перевищення безпечної та встановленої швидкості руху; порушення правил маневрування; порушення правил проїзду перехресть; порушення правил проїзду пішохідних переходів; недотримання дистанції.

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

У зв’язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов’язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Відповідно до Постанови МОЗ №-18 від 19 жовтня 2021 року присутність на заході лише за наявності в усіх його учасників Covid-cертифікату або негативного ПЛР-тесту (строк дії 72 години) та обов`язкової наявності засобів індивідуального захисту (захисних масок, респіраторів) за дотримання соціальної дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

В Україні у 2021 році сталося більше 154 тис. ДТП — Білошицький

В Україні з початку цього року сталося більше 154 тис. ДТП, у яких загинуло майже 2,6 тисяч осіб і 25 тисяч громадян отримали травми.

Про це під час пресконференції в Укрінформі заявив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький.

“У цьому році на шляхах нашої держави сталося 154480 ДТП, з них 20365 — це ДТП з потерпілими або загиблими. І у таких ДТП загинуло 2592 особи і 24905 було травмовано”, - сказав перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції.

Говорячи про те, якими є найпоширеніші причини цих ДТП, Білошицький зазначив, що традиційно на першому місці — більше 40 % усіх ДТП з потерпілими і загиблими — є порушення швидкісного режиму.

Також до причин ДТП відносяться порушення правил маневрування, правил проїзду перехресть та пішохідних переходів і недотримання безпечної дистанції, поінформував він.

За його словами, цьогоріч правоохоронці зафіксували 10-відсоткове зниження кількості смертей на дорогах України.

“Я сподіваюся, що таку статистику ми зможемо втримати і до кінця року”, - заявив Білошицький.

Як повідомляв Укрінформ, 11 листопада автомобіль Toyota Land Cruiser збив на пішохідному переходу двох 13-річних дітей, які йшли зі школи на зелене світло світлофора.

У патрульній поліції наполягають на запровадженні штрафних балів за порушення ПДР

В Україні необхідно запровадити систему накладення штрафних балів за порушення громадянами правил дорожнього руху (ПДР).

Про це під час пресконференції в Укрінформі заявив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

“Щодо питання запровадження штрафних балів — тобто тієї позитивної практики, яку вже мають зарубіжні країни і яка доводить свою ефективність або вже довела, ми маємо також запровадити у нас. І наразі ми розробляємо законопроєкт, який буде запропоновано саме законодавчому органу держави для розгляду і прийняття, щоб ми могли посилити не тільки контроль, а й профілактику вчинення правопорушень”, - сказав Білошицький.

Як повідомляв Укрінформ, Верховна Рада України 16 лютого ухвалила в другому читанні та в цілому Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху". Президент Володимир Зеленський підписав його 12 березня.

Цим документом із законодавства, серед іншого, виключаються норми, що передбачають накладення штрафних балів. Водночас законодавчо закріплюється можливість використання поліцейським технічних засобів відеозапису з обов’язковим долученням таких матеріалів до протоколу про адміністративне правопорушення шляхом внесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Штрафні бали - це стягнення, що може бути накладене на громадян за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі.

Голова Укртрансбезпеки закликав українців не користуватися неліцензійним транспортом, який перевозить людей

Голова Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Євген Зборовський закликав українців не користуватися неліцензійним транспортом, який здійснює перевезення громадян. Про це він заявив під час пресконференції в Укрінформі.

“Хочу також закликати всіх не користуватися неліцензійним транспортом, тому що від цього є дуже велика небезпека. Ніхто не може гарантувати, чи виспався достатньо водій перед цієї поїздкою, чи є він тверезим, чи не є він якимось злісним правопорушником”, - зазначив чиновник.

Очільник Укртрансбезпеки зазначив, що у очолюваному ним відомстві також не можуть сказати про те, у якому стані знаходиться такий транспорт, оскільки дуже багато транспортних засобів переобладнуються, і туди встановлюються додаткові зайві місця, що дуже негативно впливає на безпеку цього транспорту.

“І не дай Бог, якщо буде ДТП, то люди будуть отримувати значно більше травм, ніж це могло б бути. І головне — це те, що відсутня необхідна страховка (у таких транспортних засобах — ред.). І коли відбуваються ДТП, то пасажир не може розраховувати, що йому страховик буде компенсувати оплату на його здоров'я, а це — найважливіше, бо здоров'я наших пасажирів є головним пріоритетом”, - поінформував Зборовський.

Говорячи про проблему нелегальних перевізників, він зазначив, що “ми розуміємо, у нас трохи менше ніж 200 працівників, щоб проконтролювати 175 тисяч існуючих ліцензіатів”.

“Звичайно, такий контроль не може бути якісним, і тому у нас відбувається набір та тестування нових працівників. І ми отримали високий показник конкурсу, - у нас наразі близько 8 бажаючих на 1 місце, щоб прийти у нашу структуру і чесно і гідно служити, і впливати безпосередньо на безпеку на наших дорогах”, - повідомив Зборовський.

Як повідомляв Укрінформ, голова Уктрансбезпеки Євген Зборовський поінформував, що Державна служба України з безпеки на транспорті і Нацполіція 11 листопада провели перший рейд для боротьби з нелегальними пасажирськими перевізниками.

Кількість ДТП з жертвами у місцях встановлення камер автофіксації зменшилася втричі - Білошицький

У тих місцях, де понад рік тому були встановлені комплекси автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, кількість ДТП з загиблими і травмованими зменшилась утричі.

Про це на пресконференції в Укрінформі заявив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький.

“Щодо системи автоматичної фіксації. Ми проаналізували статистику за рік роботи камер, які були запущені першими, і саме у місцях встановлення цих камер ми маємо зниження ДТП з потерпілими і загиблими майже у 3 рази. Тобто, якщо у попередні роки на цих місцях у сукупності траплялося у середньому 123 ДТП з потерпілими і загиблими, то наразі їх трапляється 44”, - сказав він.

За словами посадовця, такі результати засвідчують позитивний ефект від запровадження системи, тож доцільним є її розширення.

Перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції нагадав, що на території України зараз працює 236 камер автоматичної фіксації, а до кінця 2023 року на дорогах буде встановлено щонайменше 580 камер.

“Але я думаю, що ця цифра буде набагато більшою”, - додав він.

Білошицький також зазначив, що в областях України працюють 30 мобільних діагностичних станцій, де перевіряється стан маршруток, таксі та вантажівок, і 30 мобільних лабораторій для перевірки транспортних засобів, які підлягають обов’язковому технічному контролю.

“Якість доріг - це дуже і дуже важливе питання, одне з пріоритетних напрямків наразі у державі, і тому наші діагностичні станції, технічні лабораторії, у тому числі, направлені саме на перевірку якості доріг, саме на контроль за цим напрямком. І у межах осіннього комісійного огляду, який проводиться спільно Нацполіцією і Мінінфрастуктури, ми виявляємо такі проблемні моменти, щоб на основі цього аналізу надалі було планування щодо реконструкції і капітального ремонту таких доріг”, - сказав посадовець.

Як повідомляв Укрінформ, з 12 листопада патрульні поліцейські використовують мобільні діагностичні станції для перевірки технічного стану транспорту.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-