Оновлення та результати роботи чат-бота «Юридичний порадник для ВПО»

Оновлення та результати роботи чат-бота «Юридичний порадник для ВПО»

Укрінформ
21 жовтня, 14:00 - презентація на тему: «Чат-бот «Юридичний порадник для ВПО»: оновлення, результати роботи та нові виклики»

Організатори: Програма EGAP, що виконується Фондом Східна Європа за підтримки Швейцарії; БФ «Право на захист».

Учасники: Снавер Сейтхалілев - заступник міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації; Віктор Лях - президент Фонду Східна Європа; Валерій Штаба - головний спеціаліст відділу сприяння проєктам цифрового розвитку Департаменту координації проєктів цифрової трансформації Міністерства цифрової трансформації України; Давід Фюхтйоханн - директор проєкту GIZ «Сприяння покращенню економічного становища вразливих груп населення, включно з внутрішньо переміщеними особами, в регіоні Азовського моря»; Дар’я Лисенко - проєктний менеджер, юрист БФ ”Право на захист”; Сергій Карелін - координатор компоненту «Е-демократія» Програми EGAP, модератор; Вікторія Либусь - комунікаційниця в Мінреінтеграції. 

Коротко. «Юридичний порадник для ВПО» - це чат-бот у Viber, Telegram та Facebook Messenger, який цілодобово відповідає на запитання внутрішньо переміщених осіб, мешканців тимчасово окупованих територій та населених пунктів поблизу лінії зіткнення. Чат-бот дає змогу отримати юридичну консультацію, дізнатися адреси потрібних державних установ та організацій, зразки документів у різних категоріях справ та надає можливість подати заяви онлайн. Ця інформація дає змогу запобігти фейкам та маніпуляціям на непідконтрольних територіях.

Чат-бот є спільним продуктом українсько-швейцарської Програми EGAP і БФ «Право на захист» та функціонує за підтримки Мінреінтеграції, Мінцифри, GIZ, NRC та інших партнерів. 

Чат-бот працює вже рік. За цей час у роботі відбулися важливі оновлення: 

- додано відповіді на запитання щодо трудових відносин, правосуддя, реєстрації місця проживання тощо; 

- змінено дизайн чат-бота та створено новий сайт для зручності користувачів. 

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

У зв'язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

Мінреінтеграції розширює цифрові послуги для ВПО через чат-бот — заступник міністра

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України вважає цифрові послуги ефективним елементом реінтеграції ВПО.

Про це сказав заступник міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Снавер Сейтхалілев на презентації в Укрінформі оновленого чат-боту «Юридичний порадник для ВПО».

“Ми розглядаємо надання цифрових послуг дуже важливим, потужним та ефективним елементом реінтеграції наших громадян і плануємо й надалі розвивати цей напрям. Міністерство усіляко підтримує ініціативу чат-боту й подальші кроки на розвиток цього продукту”, - наголосив Сейтхалілев.

Він повідомив, що в планах Мінреінтеграції є запровадження комплексних цифрових послуг, які передбачають одночасне оформлення різноцільових заяв.

“Нашим форматом на наступний рік буде запровадження комплексних послуг — так, щоб громадянин, подаючи заяву на оформлення, наприклад, довідки ВПО, одночасно мав можливість подавати заяву на зміну виборчої адреси, працевлаштування та багато інших послуг, які можна інтегрувати в цьому життєвому кейсі”, - зазначив Сейтхалілев.

Також, за його словами, найближчим часом планується розширити кількість послуг для ВПО у цифровому форматі.

“Наприкінці листопада плануємо запускати ще дві послуги — можливість продовження отримання грошової допомоги онлайн через портал “Дія” та зміни адреси для ВПО — так зване переотримання довідки ВПО. Також третю послугу, яку вже нормативно врегульовано - це дистанційна ідентифікація, яку плануємо запустити для осіб, які отримують соціальні виплати, зокрема, пенсії. Для того, щоб люди не були змушені йти до державних органів з купою документів, а мали можливість це зробити дистанційно”, - розповів заступник міністра.

За його словами, цьогоріч понад 90% усіх заяв від ВПО на оформлення різних документів було подано саме в цифровому форматі, відтак Мінреінтеграції усіляко підтримує ініціативу чат-боту й подальші кроки на розвиток цього продукту.

Учасники заходу нагадали, що «Юридичний порадник для ВПО» - це чат-бот у Viber, Telegram та Facebook Messenger, який цілодобово відповідає на запитання внутрішньо переміщених осіб, мешканців тимчасово окупованих територій та населених пунктів поблизу лінії зіткнення. Чат-бот дає змогу отримати юридичну консультацію, дізнатися адреси потрібних державних установ та організацій, отримати зразки документів у різних категоріях справ та надає можливість подати заяви онлайн. Ця інформація дає змогу запобігти фейкам та маніпуляціям на непідконтрольних територіях.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-