Благодійники і бізнес: адаптивність під час кризи

Благодійники і бізнес: адаптивність під час кризи

Укрінформ
10 грудня, 10:00 - пресконференція на тему: «Благодійники і бізнес: адаптивність під час кризи»

Організатори: Департамент суспільних комунікацій КМДА; БО «Український форум благодійників».

Учасники: Андрій Бублик - директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові; Ірина Гуцал - директорка благодійної платформи dobro.ua, МБФ «Українська Біржа Благодійності»; Любов Раїнчук - керівниця напрямку «Культура благодійності» в Zagoriy foundation, координаторка проєкту #ЩедрийВівторок; Ольга Слащева - генеральна продюсерка VIDEOMATICA Production&Academy, організаторка Всеукраїнського марафону відеомейкерів;  Маргарита Тарасова - провідний фахівець відділу із зв’язків з громадськістю Coca-Cola Beverages Ukraine Limited;  Валерія Татарчук - засновниця і генеральна директорка БФ «Твоя опора»; Поліна Нюхіна - директорка Українського форуму благодійників, модераторка заходу. 

Коротко. Світова пандемія принесла невизначеність у суспільство. Держава вимушена реагувати надшвидко, не маючи права на помилку. Бізнес винаходить нові моделі соціальної відповідальності. Громадянське суспільство адаптується під кризові умови, пропонуючи нові підходи, рішення та проєкти. 

Ефективна міжсекторальна  співпраця як під  час пандемії, так і у постковідний період  стає ще більш важливою. Взаємна підтримка, розуміння потреб, відкритий діалог, стають необхідними у кризові часи, а приклади ефективної співпраці бізнесу та громадянського суспільства з впровадження благодійних  і соціальних ініціатив є запорукою подальшої побудови сталих партнерських відносин. 

Наприкінці кризового 2020 року представники бізнесу та громадянського суспільства  обговорять виклики, уроки року та рецепти ефективної співпраці, а також поділяться планами на майбутнє. 

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

У зв'язку з карантинними заходами кількість місць обмежена.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

Представники бізнесу і благодійники вважають співпрацю під час пандемії запорукою розвитку

Ефективна співпраця між бізнесом і благодійними організаціями під час пандемії стає запорукою розвитку у часи змін і для подальшої побудови сталих партнерських відносин.

Про свій досвід під час коронакризи повідомили представники бізнесу і благодійних організацій на прес-конференції в Укрінформі на тему: «Благодійники і бізнес: адаптивність під час кризи».

https://www.youtube.com/watch?v=35eZeCrfMLs&feature=emb_logo

"З перших днів локдауну в Україні ми суттєво переглянули як наші активності, так і наші плани. Глобально "Кока-Кола" зупинила рекламу по всьому світу, чим зберегла близько 100 млн доларів, які пішли на підтримку громад в кожній із країн, де працює компанія", - сказав директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові Андрій Бублик.

За його словами, у співпраці з Червоним хрестом "Кока-Кола" надала медичне обладнання у 8 опорних лікарень в Україні. Також компанія безкоштовно постачає свою продукцію у 15 лікарень, куди вже доставлено 70 тис. літрів води. Крім того, "Кока-Кола" допомогла урядовій "гарячій лінії" своїми працівниками.

"Надходило близько 6 тис. дзвінків на день, і урядова "гаряча лінія" почала не справлятися. Вони звернулися до нас, ми зібрали 17 волонтерів – це наші співробітники з різних відділів. Протягом двох місяців ми прийняли 2,5 тис. дзвінків. Усі вони були різні: як мені заплатити комуналку, а мені нічого їсти, як мені оформити соціальну виплату тощо", - розповіла провідний фахівець відділу із зв’язків з громадськістю Coca-Cola Beverages Ukraine Limited Маргарита Тарасова.

Засновниця і генеральна директорка благодійного фонду "Твоя опора" Валерія Татарчук повідомила, що з початку пандемії її фонд разом з партнерами з бізнесу зібрав понад 70 млн грн, за які закупив медичне обладнання, збільшивши на 40% реанімаційних ліжко-місць у 51 лікарні в 19 областях України, де завдяки цьому проліковано додатково понад 2 тис. пацієнтів з коронавірусом.

Водночас, на її думку, благодійний сектор в Україні ще погано розвинений для масштабної співпраці з бізнесом.

"У бізнесу є ресурс, щоб вкладати його у благодійні проєкти. Але благодійний сектор в Україні ще в зародковому стані, і не всі можуть працювати так, як потрібно для бізнесу, тому що наші фонди теж проходять аудиторську перевірку не тільки в Україні, а й у штаб-квартирах міжнародних донорів, де ухвалюються рішення. Коли сектор навчиться прозорості, і як подається звітність донору, – це точка входу для роботи з бізнесом», - сказала Татарчук.

На прес-конференції йшлося, що 150 відеороликів для соціальних підприємців, благодійних фондів і державних ініціатив створила безкоштовно студія "Відеоматика" за час карантину, провівши марафон відеомейкерів.

Генеральна продюсерка VIDEOMATICA Production&Academy, організаторка Всеукраїнського марафону відеомейкерів Ольга Слащева вважає, що сьогодні бізнес в Україні є максимально соціально активним.

"З початком пандемії ми побачили паніку і зрозуміли, що не можемо залишитися осторонь, і ми хочемо допомогти тим, що є нашим інструментом. Але у відеопродакшну немає таких грошей, щоб фінансувати масштабні ініціативи. Так ми зібрали цілий марафон відеомейкерів, людей, які хочуть навчитися професійно робити відео, а ми можемо їх навчити цьому і таким чином зробити багато проєктів на професійному рівні. Ці ролики, які ми робили, транслюються на телебаченні, в метрополітені, це бачать мільйони людей, і люди з бізнесу розуміють, куди вони інвестують. Сьогодні бізнес в Україні максимально соціально активний, і ця співпраця почалася", - наголосила Слащева.

Організатори заходу відзначили, що бізнес у кризових умовах винаходить нові моделі соціальної відповідальності, а громадянське суспільство адаптується, пропонуючи нові підходи, рішення та проєкти. Ефективна міжсекторальна співпраця, взаємна підтримка, розуміння потреб, відкритий діалог стають необхідними у кризові часи, а приклади ефективної співпраці бізнесу і громадянського суспільства із впровадження благодійних і соціальних ініціатив є запорукою подальшої побудови сталих партнерських відносин.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-