Еволюція сучасної медицини та виклик кібертехнологій інфекційним хворобам

Еволюція сучасної медицини та виклик кібертехнологій інфекційним хворобам

Укрінформ
5 листопада, 11:00 - пресконференція на тему: «Еволюція сучасної медицини та виклик кібертехнологій інфекційним хворобам» 

Організатор: Компанія SYMPTOMME.

Учасники: Юрій Жидун – засновник компанії SYMPTOMME; Сергій Железняков - технічний директор компанії SYMPTOMME; Анатолій Бугайцов - виконавчий директор компанії SYMPTOMME; Віталій Ярема - директор із маркетингу компанії SYMPTOMME, модератор.

Питання до обговорення:

- Яку роль зіграла медична реформа для України?  Що змінилося у відносинах між державою, інститутами охорони здоров'я, лікарями та платниками податків?

- Доступна медична допомога для всіх верств населення.

- Як захистити лікарів першої ланки в період пандемії?  

- Надання медичної допомоги із застосуванням телемедицини. Як забезпечити збір якісних телеметричних даних?

Інформація про компанію SYMPTOMME за посиланням: https://symptomme.com/

Запитання до спікерів надсилайте на e-mail: viarema@symptomme.com

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

У зв'язку з карантинними заходами кількість місць обмежена.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу:  https://www.youtube.com/user/UkrinformTV 

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

IT-компанія розробила сервіс для онлайн-комунікації лікарів з пацієнтами

Група розробників запропонувала проект мобільної платформи для онлайн-комунікації між лікарем і пацієнтом.

Проект на прес-конференції в Укрінформі представила IT-компанія SYMPTOMME.

«Навіть якщо ми маємо справу з ідеальним доктором і зразковим пацієнтом, то сама інфраструктура комунікацій між ними абсолютно не вибудувана. І якісний сервіс - швидше виняток, ніж правило. Ми поставили собі за мету вирішити проблему якісних комунікацій між лікарем і пацієнтом», - сказав засновник компанії SYMPTOMME Юрій Жидун, представляючи проект.

Він запропонував назвати це месенджером, в якому пацієнт має можливість зазначити свої проблеми зі здоров'ям, а доктор максимально швидко зрозуміти їх і призначити лікування.

«Пацієнт на відповідному ресурсі вводить дані про себе, результати аналізів, заповнює симптоматику своєї хвороби, доктор бачить всю динаміку перебігу хвороби пацієнта в цифровому вигляді, може консультувати пацієнта, а все листування між лікарем і пацієнтом зберігатиметься», - розповів виконавчий директор компанії SYMPTOMME Анатолій Бугайцов.

Таким чином, за його словами, лікарня отримує нову послугу на медичному ринку, пацієнту не потрібно витрачати час на візит до лікаря, а лікарі будуть розвантажені від напливу пацієнтів.

«Пацієнти, які отримують сервіс віддаленого нагляду - це лояльні пацієнти, оскільки навряд чи вони шукатимуть іншу лікарню, в якій цього сервісу немає. До того ж лікарня має можливість контролювати якість послуг, що надаються лікарем. Також існує проблема, що лікарі фізично не встигають відповідати на мобільні телефони і вайбер-чати. Тобто, навантаження на лікарів зростає, а інструменту, щоб впоратися з цим завданням, немає. У нашому випадку, пацієнт з доктором - 24/7, але при цьому не відволікає його, веде свій щоденник самовідчуттів у мобільному додатку, і все це зберігається в хронологічному порядку», - розповів Бугайцов.

За його словами, в додатку буде видно - чи прочитав доктор повідомлення від пацієнта, і його реакція залежатиме від того, наскільки незадовільним він вважає стан пацієнта.

«Разом з доктором пацієнт має можливість спостерігати процес одужання і бути впевненим, що доктор весь час знаходиться поруч. Нарешті, у пацієнта зберігається його медична карта, якою він може скористатися при іншій хворобі, звернувшись до іншого профільного лікаря», - відзначив представник IT-компанії.

Учасники проекту вважають, що їх розробка полегшить роботу лікарів, забезпечить достатній нагляд за пацієнтом і допоможе розвантажити лікарні в умовах несприятливої ​​епідеміологічної ситуації.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-