Про важливість проведення ефективних інформаційних кампаній під час пандемії COVID-19

Про важливість проведення ефективних інформаційних кампаній під час пандемії COVID-19

Укрінформ
20 серпня, 11:00 - пресконференція, присвячена важливості проведення ефективних інформаційних кампаній під час пандемії COVID-19

Організатор: Центр громадянського представництва «Життя».

До участі запрошені: Віктор Ляшко - головний санітарний лікар України; Ігор Кузін - в.о. генерального директора Центру громадського здоров'я МОЗ України; Анна Куницька - керівниця комунального підприємства Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації»; Лілія Олефір - виконавча директорка ГО «Життя»; Оксана Левицька - координаторка соціальної інформаційної кампанії, ГО «Життя».

Коротко. Учасники заходу розкажуть про інформаційну кампанію «Карантин послаблено — небезпека COVID-19 залишається», яка була проведена ГО «Життя» та Центром громадського здоров'я МОЗ України протягом травня-серпня. Організатори поділяться напрацьованими інформаційними матеріалами для подальшого ефективного інформування населення під час загрози COVID-19. 

Також вони розкажуть про успішні комунікації між громадянським суспільством та державою в інтересах громадського здоров’я та про посилення спроможності регіональних центрів громадського здоров’я для подальшого проведення локальних інформаційних кампаній.

Додаткова інформація за тел.: 063 344 12 69, e-mail:  smokefreeukraine@center-life.org

(Дмитро Полонський, медіакоординатор ГО «Життя»).

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV 

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

Україна стикається з чотирма викликами у подоланні коронавірусу - ЦГЗ

Україна стикається з чотирма викликами, які потребують розв’язання для швидшого подолання коронавірусу.

Про це заявив в.о. генерального директора Центру громадського здоров'я МОЗ Ігор Кузін на пресконференції в Укрінформі, повідомляє кореспондент агентства.

“Зараз можна констатувати 4 основні виклики, з якими ми будемо стикатися найближчим часом, - це те, що не зовсім і не завжди вдається виконувати добре. Перший — це розширення тестування, тому що воно є критичним для своєчасного встановлення діагнозу або підозри. За останні кілька місяців в десятки разів зросла потужність лабораторій, однак ми бачимо, що вже зараз вони виходять на пікову потужність і найближчим часом вона буде досягнута”, - сказав Кузін.

За його словами, найімовірніше, ми зможемо вийти на те, що кожна область виконуватиме по тисячі досліджень впродовж однієї доби.

“Це дуже великі показники щодо ПЛР-тестування. Методом ІФА вже виконують близько 1 тисячі. Однак ми маємо думати про розширення, тому що залишається близько 2-х місяців до початку епідемічного сезону, а саме грипу. І це викличе зростання навантаження на лабораторії... Розширення тестування буде залишатися викликом, тому що ми маємо його розширювати адаптивно, залежно від кожної області, і маємо залучати максимальну кількість можливих лабораторій, які є в країні”, - зазначив очільник ЦГЗ.

Серед викликів він назвав і дотримання інфекційного контролю. “Це те, над чим мають працювати лікарі саме у лікарнях. Вони мають забезпечувати розділення потоків хворих, мають самі використовувати засоби індивідуального захисту, дотримуватися певних протиепідемічних заходів під час надання медичної допомоги хворим. Є й певні інфраструктурні речі — це технічний стан будівель”, - сказав Кузін.

За його словами, інфекційний контроль — найболючіше питання, тому що його дотримання потребує дуже багато зусиль, а досягти виконання всіх вимог вдається не завжди і не в усіх лікарнях.

Очільник ЦГЗ також вважає, що потрібні гнучкі механізми реагування. “Ми звикли, що питання пандемії або інфекційних хвороб — це сфера МОЗ. Однак зараз бачимо, що велика кількість проблем, пов’язаних з COVID-19, - не в площині виключно МОЗ, а й Мінсоцполітики, МВС тощо. На жаль, ми не маємо добре відпрацьованих гнучких механізмів, щоб дуже швидко залучити або переналаштувати ту чи іншу гілку влади. Тому маємо працювати над тим, щоб такі гнучкі механізми були створені”, - заявив Кузін.

Він додав, що викликом є і недовіра до влади. “Коли влада каже, що все під контролем, це викликає певну недовіру. І це системне питання, тому що, дійсно, комунікаційні месиджі держави не завжди сприймаються як такі, до яких можна дослуховуватися або яким можна довіряти. Ми стикнулися з цим, і це є великою проблемою”, - наголосив фахівець.

На його думку, ці 4 основні виклики залишатимуться актуальними і на майбутній рік.

Інформкампанія ЦГЗ та ГО “Життя” щодо пандемії COVID-19 охопила понад 33 млн українців — організатори

Інформаційна кампанія «Карантин послаблено — небезпека COVID-19 залишається», проведена ГО «Життя», ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та регіональними центрами громадського здоров’я у 21 регіоні України протягом червня-серпня, охопила понад 33 мільйони українців, що засвідчує її ефективність.

Про це повідомили організатори заходу під час пресконференції в Укрінформі, передає кореспондент агентства.

“До пандемії коронавірусу не був готовий ніхто. Вона стала викликом для всього світу. В Україні теж постало питання, що кожен із нас може зробити для того, щоб не допустити зростання захворюваності на коронавірус. Коли ми знаємо, що немає поки що вакцин і ефективного лікування, важливим механізмом попередження хвороби є дотримання простих правил безпеки. І на них ми наголошували під час нашої інформаційної кампанії”, - сказала виконавча директорка ГО «Життя» Лілія Олефір.

Вона уточнила, що в межах проведення кампанії було розроблено відеоролики, аудіоролик, зовнішня реклама, візуальний контент для соцмереж та друковані плакати, присвячені правилам поведінки в громадських місцях.

“Дуже важливо було, щоб їх побачили якомога більше українців. Анімований відеоролик транслювався на 12-ти національних та 42-х регіональних телеканалах. Аудіоролик звучав на 5-ти національних та 23-ох регіональних радіо. Завдяки поширенню на YouTube та в соціальних мережах ми досягли понад 12-ти мільйонів переглядів. Загалом охоплення інформаційної кампанії склало понад 33 мільйони осіб», – підсумувала Олефір.

Вона зауважила, зокрема, що Укрзалізниця транслювала аудіоролик на вокзалах у 9-ти містах цілодобово, а у метро Києва досі продовжують показувати анімований відеоролик.

“Потрібно докладати ще більше зусиль і, зважаючи на статистику захворювань, продовжувати інформувати населення, розробляти той контент, який може достукатися до кожного”, - сказала виконавча директорка ГО “Життя”.

Водночас вона закликала законодавчо запровадити контроль над вживанням тютюну, що, відповідно дослідженням ВООЗ, значно підвищує ризик захворіти на COVID-19.

Своєю чергою в.о. генерального директора Центру громадського здоров'я МОЗ України Ігор Кузін зазначив, що однією з причин поширення коронавірусної інфекції є недостатня обізнаність та мотивованість населення щодо правил дотримання профілактичних заходів.

“Вони, з одного боку, дуже прості, з іншого - їх інколи складно виконувати, інколи їх не поширюють належним чином. Ми також бачимо, що рішення уряду були недостатньо комуніковані або недостатньо поширені, що у нас недостатній рівень усвідомленості ваги персональної відповідальності. Тому надзвичайно важливо інформувати населення про ризики у сфері громадського здоров’я”, - наголосив він.

При цьому Кузін додав, що дослідження ВООЗ та Представництва ЮНІСЕФ в Україні показують, що близько 30% опитаних респондентів довіряють переважно недержавним органам влади та інформаційним кампаніям, зокрема на телебаченні та радіо. Тому проведення таких загальнонаціональних заходів є важливим інструментом розповсюдження корисної інформації, яка здатна убезпечити від поширення коронавірусу на території України і підвищити свідомість громадян.

Він висловив переконання, що актуальність такої інформаційної кампанії щодо ризиків інфікування COVID-19 не втрачена дотепер, оскільки послаблення карантинних заходів створює ілюзію безпеки у населення.

Як зазначалося, інформаційна кампанія «Карантин послаблено — небезпека COVID-19 залишається» була проведена за підтримки глобальної організації охорони здоров'я «Vital Strategies» в рамках ініціативи Resolve to Save Lives та «Партнерство за здорові міста».

Відео з пресконференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-