Інстаграм чи гречка: Що перемагає у боротьбі за голос виборця?

Інстаграм чи гречка: Що перемагає у боротьбі за голос виборця?

Укрінформ
18 липня, 11:00 - Чи перемагає Інстаграм гречку? Закулісся мажоритарки

Організатор: Всеукраїнська громадська організація «СД Платформа».

Учасники: Богдан Ференс - модератор, засновник «СД Платформа»; Катерина Задоєнко - співзасновниця «СД Платформа»; Ігор Ільтьо - співзасновник «СД Платформа»; Андрій Шевчук - член координаційної ради «СД Платформа»; Марія Самойленко - координаторка «СД Платформа».

Питання для обговорення:

1. Політичні проєкти. Чи реально заснувати нову партію в Україні без зв'язків? 

2. Технологія і стратегія: креатив та нові підходи у мажоритарці.

3. Діджитал. Чи переможе інстаграм гречку та як крадуть ідеї у політиці?

4. Волонтерство на виборах. Чи реально залучити до виборчої кампанії справжніх волонтерів? Робота за ідею, а не за гроші. 

Коротко. Під час пресконференції громадські активісти обоговорять цьогорічні парламентські вибори в України та особливості проведення кампанії по мажоритарним округам.

Підсумкові матеріали:

В Укрінформі обговорили роль соціальних мереж у виборчій кампанії

Всеукраїнська громадська організація «СД Платформа» обговорила роль соціальних мереж у виборчій кампанії.

Про це під час пресконференції в Укрінформі на тему: “Чи перемагає Інстаграм гречку? Закулісся мажоритарки» зазначив засновник «СД Платформа» Богдан Ференс. “Сьогодні ми говоримо про вплив соціальних мереж і діджитал технологій на нашу свідомість, як вона змінюється. Якщо ми говоримо про охоплення округу, наприклад 165 тисяч людей, то покрити його фізично нереально, тому у допомозі - соціальні мережі і діджитал технології. Адже зараз вже у кожного є Facebook, і багато людей активні в соціальних мережах”, - сказав Ференс. Водночас, член координаційної ради «СД Платформа» Андрій Шевчук підкреслив, що використання соцмереж для ведення передвиборчої агітації дає свій результат. “Сьогодні нові технології дають результат. Насправді політики конкурують не тільки один з одним, зараз політика конкурує зі всім, що бачить людина в себе в житті. Якщо ви гортаєте стрічку у соцмережах, то будь яка реклама кандидата, конкурує з попереднім або наступним постом”, - сказав він. “Якщо говорити про найефективніші методи агітації або методи, які найбільш використовують зараз — це борди, телебачення, гречка, і це дороговартісні методи. Але не так давно в політиці почали використовувати ще один метод — це соціальні мережі. Наприклад, на цих виборах соціальні мережі використовуються досить яскраво. Чим більше людей реагує на ваш контент, тим дешевша буде ваша реклама в соціальних мережах”, - зазначила координаторка «СД Платформа» Марія Самойленко. Громадські активісти також обговорили на пресконференції цьогорічні парламентські вибори в України та особливості проведення кампанії у мажоритарних округах.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-