Старт 6-го аграрного сезону для українського бізнесу

Старт 6-го аграрного сезону для українського бізнесу

Укрінформ
18 грудня 11:00  - Лютий- початок 6-го аграрного сезону для українського бізнесу

Організатор: ТОВ «Агропортекс».

Учасники: Ольга Трофімцева - заступник міністра аграрної політики і продовольства України з питань Євроінтеграції; Михайло Малков -  координатор програм розвитку ФАО в Україні; Семен Пускай - заступник директора департаменту малого та середнього бізнесу; Дмитро Титаренко -  генеральний менеджер AGROPORT Ukraine, координатор OUBH; Юлія Порошенко - засновниця Agrohub, співзасновниця Radar Tech; Євген Комаров -  керівник напрямку контролю Агропромислової групи «Арніка».

Коротко. Учасники прес-конференції розкажуть про  підготовку до нового аграрного  сезону, а саме про найбільший національний прапор, рекордну кількість учасників та продукції , презентації інноваційних рішень “Made in Ukraine”

Довідково. За останні десять років площа органічних земель в Україні збільшилася майже вдвічі - з 242 тис. га до 421 тис. га - це 11-й показник в Європі. Найбільше серед органічної продукції ми вирощуємо зернові, проте, набирає популярності вирощування нішових культур, зокрема, ягід. 

На підсумковому агрозаході 2018 року, в рамках Agroport East Kharkiv, було презентовано новий формат Національного павільйону органічних виробників України - Organic Ukraine Business Hub (OUBH).

З одного боку цьогоріч організатори сфокусувалися на популяризації цього трендового напрямку в цілому, з іншого - це вже підготовка нового проекту АГРОПОРТУ за межами України, з якого розпочнеться його 6-й сезон разом з органічними виробниками на Biofach 2019.

Національний павільйон (BuyOrganic.in.ua) у 2019 буде представлено теж вшосте. За цей час його площа зросла майже вдвічі: з 70 кв.м у 2014 році до 130 кв.м у 2019-му. Також зросла кількість компаній-експонентів - з 8 до 50. І серед них, як ніколи раніше велика частка підприємств-переробників.

BIOFACH (biofach.de)- провідна світова виставка органічної продукції, що проводиться в Нюрнберзі. Останні 29 років поспіль Biofach збирає органічних виробників з усього світу. Перший захід починався з 197 учасників і 2500 відвідувачів у Людвігсхафене в 1991 році. З 1999 року Biofach проходить в Нюрнберзі, де в перший свій рік зібрала 1276 експонентів і понад 21000 відвідувачів.

Підсумкові матеріали:

Українські органічні виробники експортують нові технології - Трофімцева

Українські аграрні органічні компанії все частіше стають відомими в світі не лише як постачальники сировини, а й експортери нових технологічних розробок.

Про це сказала в Укрінформі під час конференції "Лютий - початок 6-го аграрного сезону для українського бізнесу" заступник міністра аграрної політики і продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева.

“Ми вже стаємо інноваційною корзиною для світу. Тихо і спокійно працюємо в цьому напрямку і досить успішно. Все більше нас сприймають не як постачальників сировини. Багато компаній, таких як “Арніка”, які будуть не тільки в себе застосовувати (нові технології - ред.), але й експортувати у вигляді технологічних рішень за кордон”, - сказала Трофімцева.

Вона зазначила, що останніми роками цей сектор експорту українських технологічних розробок дуже непогано розвивається. І міністерство, на її переконання, має більше звертати увагу на підтримку технологічних новітніх напрацювань та інноваційних стартапів.

“Знову ж таки зараз є дуже непогані напрацювання, дуже-дуже багато є напрацювань, які користуються попитом в ЄС і взагалі в усьому світі.

Цей ринок є надзвичайно цікавим і потенційно дуже перспективним”, - наголосила заступник міністра і акцентувала, що будь-яку нову роботу потрібно починати з впровадження новітніх технологій, зі сталих систем організації виробництва. “Щоб ми могли продукувати якісний продукт, щоб його потім було не соромно презентувати та продюсувати на зовнішніх ринках. Репутація бізнесу українського, репутація України, як країни в секторі розвитку інновацій, ми маємо все це брати до уваги”, - підкреслила заступник міністра.

Вона нагадала, що у 2018 році прийнято закон України “Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції”, відповідно до якого наразі розробляються підзаконні акти та реєстри.

“Найважливішими завданнями залишається розробка підзаконних актів і реєстрів, які передбачені законом, тому що ринок має бути прозорим не лише на рівні бізнесу, ринок має бути прозорим і на рівні держави. Тому створення реєстру операторів ринку органічного, реєстру насіння, реєстру сертифікаційних органів, які працюють в Україні, - це є надважливі речі, які допоможуть нам спродукувати необхідні рамкові умови для того, щоб аграрний бізнес працював”, - підкреслила посадовець.

Як повідомляв Укрінформ, за останні десять років площа органічних земель в Україні збільшилася майже вдвічі - з 242 тис. га до 421 тис. га - це 11-й показник в Європі. Найбільше серед органічної продукції аграрії України вирощують зернові. Набирає популярності вирощування нішових культур, зокрема, ягід.

У 2019 році Мінагрополітики зосередиться на розробці законодавства та підтримці виробників - Трофімцева

Найважливішими завданнями на наступний аграрний сезон для Мінагрополітики буде розробка підзаконних актів і реєстрів до прийнятого у поточному році закону про органічне виробництво, а також підготовка та підтримка наших виробників на провідній світовій виставці органічної продукції у Нюрнберзі BIOFACH.

Про це сказала в Укрінформі під час конференції "Лютий - початок 6-го аграрного сезону для українського бізнесу" заступник міністра аграрної політики і продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева, повідомляє кореспондент агентства.

"Найважливішими завданнями залишається розробка підзаконних актів і реєстрів, які передбачені законом (про органічне виробництво - ред.). Тому що ринок має бути прозорим не лише на рівні бізнесу, ринок має бути прозорим і на рівні держави. Тому створення реєстру операторів ринку органічного, реєстру насіння, реєстру сертифікаційних органів, які працюють в Україні - це є надважливі речі, які допоможуть нам спродукувати необхідні рамкові умови для того, щоб аграрний бізнес працював", - підкреслила Трофімцева.

Вона також зазначила, що українські аграрні органічні компанії все частіше стають відомими в світі не лише як постачальники сировини, а й експортери нових технологічних розробок.

"Останніми роками сектор експорту українських технологічних розробок дуже непогано розвивається, і міністерство, має більше звертати увагу на підтримку технологічних новітніх напрацювань та інноваційних стартапів", - наголосила посадовець і додала, що органічний ринок є надзвичайно цікавим і потенційно дуже перспективним.

"Зараз є дуже непогані напрацювання, які користуються попитом в ЄС і взагалі в усьому світі... Багато компаній, які будуть не тільки в себе застосовувати (нові технології - ред.), але й експортувати у вигляді технологічних рішень за кордон", - сказала Трофімцева.

Підсумовуючи здобутки минулого аграрного сезону, Трофімцева подякувала організаторам українського виставкового павільйону провідної світової виставки органічної продукції BIOFACH у Нюрнберзі.

За її словами, участь у BIOFACH - це чудова нагода показати українських виробників, а також самим повчитися і ставати більш в ефективними та професійними. "Щоб ми, об'єднуючи зусилля фінансових партнерів, держави і міжнародних наших організацій, могли все більш ефективно і професійно представляти себе на зовнішніх ринках", - акцентувала Трофімцева.

Як повідомляв Укрінформ, за останні десять років площа органічних земель в Україні збільшилася майже вдвічі - з 242 тис. га до 421 тис. га - це 11-й показник в Європі. Найбільше серед органічної продукції аграрії України вирощують зернові, проте, набирає популярності вирощування нішових культур, зокрема, ягід.

BIOFACH (biofach.de) - це провідна світова виставка органічної продукції, що проводиться в Нюрнберзі. Останні 29 років поспіль Biofach збирає органічних виробників з усього світу. Перший захід починався з 197 учасників і 2500 відвідувачів у Людвігсхафене в 1991 році. З 1999 року Biofach проходить в Нюрнберзі, де в перший свій рік зібрала 1276 експонентів і понад 21000 відвідувачів.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-