Майбутнє соціальної реклами в Україні

Майбутнє соціальної реклами в Україні

Укрінформ
22 червня  11:00 - Презентація: "Дослідження стану соціальної реклами. Майбутнє соціальної реклами в Україні" 

Організатори:  Інститут масової інформації у партнерстві з Комітетом з питань свободи слова, Міністерством інформаційної політики та Центром громадянського представництва «Життя».

Учасники: Андрій Скіпальський -  голова правління ГО «Життя»; Оксана Романюк - виконавча директорка ГО "Інститут масової інформації"; Вікторія Сюмар - голова комітету ВР з питань свободи слова та інформаційної політики; Роман Головенко - медіа-юрист, Інститут масової інформації; Ірина Морозова - директор комунікаційних програм, неприбуткова наукова організація Vital Strategies (США); Артем Біденко - державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Уляна Фещук - заступниця голови Нацради з питань телебачення і радіомовлення; Олена Голуб - керівниця моніторингового відділу.

Коротко.  Учасники прес-конференції ознайомляться  із дослідженням стану соціальної реклами в Україні, дізнаються думки авторитетних фахівців про основні аспекти її розвитку   та прогнози на майбутнє.

КОНТАКТНА ОСОБА: Наталія Нілова, фінансовий директор - 067 443 67 60, natnilova@gmail.com 

Підсумкові матеріали:

В Україні необхідно змінювати законодавство  в сфері регулювання соціальної реклами - держсекретар МІП

В Україні необхідно змінювати законодавство  щодо регулювання соціальної реклами.

Таку думку висловив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко в ході круглого столу "Майбутнє соціальної реклами в Україні" в стінах Укрінформу.

"Законодавство в питанні регулювання поняття "соціальної реклами": треба міняти, але однозначно не в сферу введення квот, бо квотою на телеканалі "1+1", скажімо, ви не доб'єтесь того, що телеканал буде розміщувати рекламу, якісну і хорошу. Квотою, що тютюнова компанія сама зобов'язана зняти ролик і розмістити, ви не доб'єтесь жодного результату", - заявив він.

Він зазначив, що поняття "соціальна реклама" повинно бути уточнена, а також наразі необхідне чітке регулювання та введення додаткових заборон.

"Однозначно мають бути введені додаткові заборони, але вони мають стосуватись все-таки того, що соціальна реклама має перетворитись на продукт, який буде рівний серед іншої соціальної реклами. Тоді це зможе приносити кошти рекламним агенціям,   приносити кошти медійним організаціям - і вони будуть зацікавленими на розміщення такої реклами і надавати знижки на соціальну рекламу, тому що кожен хоче бути соціально відповідальним", - додав Біденко.

Як повідомляв Укрінформ, в ході круглого столу "Майбутнє соціальної реклами в Україні" голова комітету ВР з питань свободи слова та інформполітики Вікторія Сюмар заявила про підготовку законопроекту щодо регулювання "соціальної реклами".

У Раді готують законопроект, який чітко визначить соціальну рекламу

У Верховній Раді готується законопроект щодо деталізації регулювання соціальної реклами.

Про це заявила голова комітету ВР з питань свободи слова та інформполітики Вікторія Сюмар на прес-конференції в Укрінформі.

"Ми будемо пропонувати такий законопроект. ... Вважаємо, що потрібно змінити визначення на таке: "Соціальна реклама - це суспільно корисна інформація, спрямована на розвиток суспільства та особистості, популяризацію загальнолюдських цінностей, здорового способу життя, освіти і науки, висвітлення державних безкоштовних програм, захист державності, громадського порядку, підвищення обороноздатності держави, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку", - заявила вона.

За її словами, соціальна реклама, яка поширюється на органи державної влади, не повинна містити "інформації, що сприятиме формуванню і підтриманню обізнаності до певної політичної партії і не стимулюватиме голосувати".

Політик також зазначила, що конкретні прізвища у соціальній рекламі не повинні називатись.

Утім, Сюмар вважає проблематичним ухвалення такого законопроекту найближчим часом, оскільки виборчий період фактично стартував. "Тому однозначно складно буде цей законопроект провести, і, очевидно, що треба буде підтримка громадськості", - зазначила вона.

Крім того, ще одна проблема - це небажання телеканалів позбавлятись ключових спонсорів та рекламодавців, які в більшості є виробниками тютюну і алкоголю.

"Зважаючи на те, що ми маємо економічну кризу і за кожного рекламодавця телеканали готові боротись надзвичайно серйозно, розуміючи, що вони приносять велику кількість грошей, брати безкоштовно те, що прямо протилежне їхній політиці, виробникам алкоголю і тютюну, не ризикують самі канали. Тому таку популяризацію ледь не на законодавчому рівні варто було би вводити",  - зауважила політик.

Сюмар також зауважила, що надання рекомендацій та оцінки реклами як соціальної не може виконувати Міністерство соціальної політики, і це питання має бути в межах повноважень Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. 

Відео з круглого столу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-