Телеперегляд IPTV- та ОТТ-користувачів: про що свідчать рейтинги

Телеперегляд IPTV- та ОТТ-користувачів: про що свідчать рейтинги

Укрінформ
24 жовтня, 12.15 - Рейтинги телеканалів серед користувачів IPTV та OTT.

Організатор: Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

Учасники: Юрій Артеменко - голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; Сергій Костинський - член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; Сергій Бойко - директор ТОВ "Незалежна рейтингова агенція "БІГДАТА ЮЕЙ".

Підсумкові матеріали:

Нацрада щомісяця оприлюднюватиме інформацію про популярність українських телеканалів

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення раз на місяць оприлюднюватиме результати онлайн-досліджень агенції Big Data Ua щодо рейтингу українських телеканалів за переглядами в сегментах OTT та IPTV.

Про це повідомив голова Нацради Юрій Артеменко під час прес-конференції «Рейтинги телеканалів серед користувачів IPTV та OTT», що відбулась 24 жовтня в Укрінформі.

«Телевізійна панель, піпл-метри, які досліджують ефірні телеканали, працюють: ці дані можуть переглядати і рекламодавці, і глядачі, а от з провайдерами у нас був вакуум. Тому початок співпраці Національної ради з рейтинговим агентством Big Data Ua - дуже важливий. Раз на місяць на сайті Нацради будуть публікуватися результати онлайн-досліджень про перегляд українських телеканалів у сегментах OTT та IPTV, також ми їх розповсюджуватимемо всіма можливими способами. Таким чином, ми інформуватимемо й індустрію, і широку аудиторію про рівень популярності телеканалів, а також створимо умови, за яких вони конкуруватимуть. По-друге, ми сприятимемо новим технологіям розповсюдження контенту, адже поки навіть не знаю, що буде раніше: ми перейдемо на цифрове мовлення чи всі користуватимемось технологіями OTT/IPTV. Ці нові технології зараз не лише набирають сили, а й можуть стати новим сегментом ринку», - сказав Артеменко.

Разом з тим він наголосив, що Нацрада запрошує до співпраці всі експертні та дослідницькі організації, адже має намір створити на своїй базі фаховий аналітичний майданчик.

Директор ТОВ «Незалежна рейтингова агенція Big Data Ua» Сергій Бойко зі свого боку пояснив, що «OTT та IPTV - це телебачення, яке використовує Інтернет для доставки сигналу до глядача». При цьому технологія ОТТ на відміну від IPTV не потребує підключення до послуг визначеного провайдера і використання спеціальних пристроїв (септобоксів) або смарт-карт. За його словами, найбільше користувачів OTT/IPTV - а саме 80% - проживають у містах із населенням від 25 тисяч осіб.

Крім того, Бойко зазначив, що будь-якому державному регуляторному органу на сьогодні не вистачає аналітичної інформації, на підставі якої приймати рішення щодо регулювання ринків.

«Наша співпраця буде розвиватися у напрямках надання більш грунтовної інформації щодо ринку платного телебачення в Україні, про нові продукти, які ми збираємося запускати найближчим часом (інформація про абонентів, телеканали, які представлені в пакетах провайдерів тощо). Таку інформацію ми надаватимемо і Нацраді, і на загал для того, щоб на з'явились рівні умови гри для гравців ринку, а також прозорість, яка дозволяє функціонувати бізнесу», - додав керівник агенції Big Data Ua.

Член Нацради Сергій Костинський уточнив, що дані Big Data Ua регулятор використовуватиме для прийняття рішень щодо покарання телеканалів за певні правопорушення.

«Інформація точно буде використана нами при підготовці проектів рішень щодо правопорушень. Ці дані ми будемо використовувати за такими темами, як порушення прав глядачів, зокрема прав дітей і юнацтва, територіальна цілісність України, розпалювання ворожнечі та популяризації органів державної влади країни-агресора», - сказав Костинський.

Рейтингове агентство Big Data Ua спеціалізується на вимірюванні поведінки перегляду аудиторії сервісів IPTV (Internet Protocol Television) і OTT (Over the Top, частина технології IPTV). В основі цих рейтингів лежить цілодобовий онлайн-моніторинг поведінкових настроїв глядачів: які канали вони дивляться, що саме на кожному з каналів привертає їхню увагу і викликає інтерес. Рейтинги Big Data Ua дають повне уявлення про популярність телеканалів з можливістю групувати дані за географічними, часовими, демографічними та іншими ознаками.

Найпопулярнішими інформаційно-розважальними телеканалами у вересні стали «1+1», «СТБ», «Україна», ICTV та «Новий канал» 

Найпопулярнішими інформаційно-розважальними телеканалами у вересні стали, за даними рейтингової агенції Big Data Ua, «1+1», «СТБ», «Україна», ICTV та «Новий канал».

Про це повідомив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський під час прес-конференції «Рейтинги телеканалів серед користувачів IPTV та OTT», що відбулась 24 жовтня в Укрінформі.

«Найбільш популярна тематична група телеканалів - це телеканали загального перегляду, тобто інформаційно-розважальні. Їх частка становить майже 60%. Далі йдуть дитячі телеканали (близько 10%), розважальні (близько 7%), а також фільмові телеканали і телеканали новин (по 5,5%). Згідно з дослідженням, серед телеканалів загального перегляду найбільш популярними є «1+1», «СТБ», «Україна», ICTV та «Новий канал». Найпопулярніші дитячі телеканали в сегментах IPTV та OTT - це ПлюсПлюс, ПІКСЕЛЬ, Cartoon Network та Nickelodeon”, - зазначив Костинський. 

За його словами, серед розважальних телеканалів перша п'ятірка представлена телеканалами «ТЕТ», «Мега», «Сонце», «Квартал ТВ» та «Трофей». Серед телеканалів фільмопоказу ТОП-5 сформували TV1000 Action East, FOX, Ентер-фільм, TV1000 East та TV1000 Comedy. Серед інформаційних телеканалів перша п'ятірка виглядає так: «112 Україна», News One, «Еспресо», «Прямий» і «24 канал». Серед пізнавальних телеканалів - NATIONAL GEOGRAPHIC, DISCOVERY CHANNEL, Nat Geo Wild, Animal Planet, Discovery Science. 

Серед музичних телеканалів перша п'ятірка - це М1, Music Box UA, EUmusic, M2, O-TV. “Дуже приємно, що в цій п'ятірці є якраз телеканал української музики М2. І останній рейтинг сформували спортивні телеканали: «Футбол 1», «Футбол 2», Eurosport 1, Eurosport 2 і Viasat Sport», - зазначив Костинський.

Він поінформував, що система вимірювання ТВ-аудиторії рейтинговою агенцією Big Data Ua полягає у вивченні перегляду відео-контенту за допомогою технологій передачі даних по моделі OTT/IPTV на всіх пристроях, які її підтримують. Станом на вересень 2017 року такий моніторинг охоплює 456 тисяч домогосподарств України, які підключені до послуги OTT/IPTV. На добровільних засадах у дослідженні беруть участь такі оператори/провайдери OTT та IPTV, як «Воля» та «Тріолан».

«Ми досліджуємо аудиторію, яка користується такою технологічною платформою, як OTT/IPTV. Це досить просунута аудиторія, яка точно розуміє, що саме хоче дивитись, і обирає телеканал залежно від потреби, яку збирається задовольнити переглядом. Тобто ці глядачі задають тренд на ринку. У системі рейтингу моніторяться понад 200 каналів, включно з регіональними, що дуже потужно представлені в OTT/IPTV», - уточнив директор ТОВ «Незалежна рейтингова агенція Big Data Ua» Сергій Бойко.

Як повідомляв Укрінформ, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення раз на місяць оприлюднюватиме результати онлайн-досліджень агенції Big Data Ua щодо рейтингу українських телеканалів за переглядами в сегментах OTT та IPTV.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-