Іноземна - для всіх! Знання англійської стають такими ж необхідними, як уміння користуватися комп’ютером

Іноземна - для всіх! Знання англійської стають такими ж необхідними, як уміння користуватися комп’ютером

2125
Ukrinform
7 вересня, 11.00 - Презентація комунікаційної кампанії МІП «Вивчай англійську».

Організатор: Міністерство інформаційної політики України.

Учасники: Артем Біденко – державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Катерина Черепніна - PR-менеджер компанії Go Global.

Коротко. Міністерство інформаційної політики України розробило комунікаційну кампанію з метою заохочення до вивчення англійської мови в Україні. Кампанія передбачає розповсюдження лайтбоксів, відеороликів, зокрема в аеропортах, залізничному транспорті, на телеканалах. Також до розповсюдження матеріалів кампанії долучилася ініціатива Go Global.

Підсумкові матеріали:

Кампанія "Вивчай англійську" у жовтні стартує в Україні - МІП

Міністерство інформаційної політики запускає у жовтні масову кампанію щодо сприяння вивченню в Україні англійської мови.

Про це повідомив державний секретар МІП Артем Біденко під час презентації програми в Укрінформі.  

"Міністерство разом з волонтерами запланувало велику соціальну кампанію щодо сприяння вивченню англійської мови в Україні. Кампанія стартує з жовтня", - сказав Біденко. 

За його словами, у МІП підійшли до цього креативно і пропонують розмістити на зовнішній рекламі - білбордах та сітілайтах - плакати із зображенням відомих українців, таких як Леся Українка та Григорій Сковорода, а також героїв масової культури, наприклад Дарта Вейдера та Гаррі Поттера, що агітують за англійську мову. Також створені короткі ролики для показу на телебаченні. Варто зауважити, що на все це не витрачено жодної державної копійки.

"Є й гумористичні звернення щодо того, що англійська мова - це важливо, з її допомогою ви більше пізнаєте світ, можете більше побачити, більше дізнатися, прочитати книжку мовою оригіналу чи подивитися фільм. Сподіваюсь, що така весела і водночас корисна жовтнева кампанія принесе зиск і, вимірявши результат, ми будемо продовжувати її наступного року, закладати певні бюджетні кошти, щоб робити її масово і глобально", - зазначив Біденко.

Держсекретар МІП уточнив, що зовнішню рекламу - орієнтовно на 200 бордах і 200 сітілайтах - планується розмістити у Києві та інших містах-мільйонниках. У міністерстві сподіваються на "позитивне сприйняття телевізійних каналів", щоб розмістити відеоролики і провести кампанію досить широко.  

Біденко одав, що кампанія проводиться у партнерстві з GoGlobal, що займається навчанням, просвітою і забезпечить "сам процес". 

За словами PR-менеджера GoGlobal Катерини Черепної, вони будуть розміщувати ці матеріали на своїх ресурсах і сприятимуть якнайширшому залученню українців до вивчення іноземних мов. 

"Нами було проведено низку програм щодо спрямування українців на вивчення англійської мови. Найголовнішою стали шкільні мовні табори GoСamp, в яких іноземні волонтери допомагають дітям з усієї України вивчати і практикувати розмовну англійську мову і розуміти, що вона допомагає відкривати багато можливостей", - сказала Черепніна. 

Вона нагадала, що GoGlobal має інформаційну платформу "Україна Speaking" - сайт і соцмережі, де збирає інформацію щодо можливості безкоштовного вивчення іноземних мов в Україні. Також створено гід, з допомогою якого можна дізнатися, на які ресурси потрібно зайти дітям і дорослим, щоб вивчати англійську онлайн, або на які курси піти у Києві. GoGlobal працює зі школами, які надають безкоштовні місця в Україні для вивчення іноземних мов. 

"У минулому році, за дослідженнями TNS, 34% українців почали вивчати англійську. Ми сподіваємося, що в цьому році цей відсоток значно збільшиться", - підкреслила Черепніна. 

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-