Крим - це Україна. 1096 днів опору російській окупації

Крим - це Україна. 1096 днів опору російській окупації

2959
Ukrinform
23 лютого о 10.00 відбулася прес-конференція, присвячена презентації комунікаційної кампанії "Крим - це Україна. 1096 днів опору російській окупації", зокрема бордового та телевізійного аспектів.  (Зала 1)

Організатор:  Міністерство інформаційної політики України. 

Учасники: Еміне Джапарова - Перший заступник Міністра інформаційної політики України; Ескендер Барієв - член Меджлісу кримськотатарського народу; Анатолій Соловей - начальник управління публічної дипломатії МЗС України; Валентина Павліченко - копірайтер, агенція RAM 360.

Коротко. У рамках комунікаційної кампанії були розроблені макети бордів, присвячених  - Дню опору Криму російській окупації (26 лютого), а також три відеоролика - «Репресії», «Володимир Балух. Незламний», та «Викрадення людей». Крім того, в ході прес-конференції були презентовані відеозвернення представників Уряду до жителів Криму.

Підсумкові матеріали:

В Укрінформі презентували комунікаційну програму "Крим - це Україна"

У четвер в Укрінформі презентували комунікаційну кампанію "Крим - це Україна. 1096 днів опору російської окупації". Важливий акцент кампанії - Крим продовжує чинити опір російському режиму. 

Про це на прес-конференції в агентстві сказала перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова. 

"Говорячи про третю річницю окупації Криму, ми говоримо не просто про факт окупації, а вважаємо за необхідне зробити в презентованій програмі  акцент на тому, що в Криму є опір, який триває три роки, що люди не коряться цій російській дійсності", - повідомила Джапарова. 

За її словами, є багато форм ненасильницького опору режиму - від перегляду українських ЗМІ до відмови від російського громадянства і паспорта, без яких жити в Криму практично неможливо.

Як повідомила Джапарова, насамперед, комунікаційна програма розрахована на жителів Криму. Саме їм адресовані звернення представників українського уряду. 

"Представники уряду - від прем’єра до міністрів - звертаються до кримчан і кажуть, чому важливо повернути Крим", - зазначила вона.

Крім того, підготовлено ролики на тему репресій, викрадання людей, а також історії незламних людей, таких як Балух або Ібрагімов. 

"Ця частина кампанії розрахована на українців, щоб показувати їм, що в Криму триває опір, що не всі, як розповідає російська пропаганда, щасливі від російської дійсності", - розповіла Джапарова. 

Ще одна складова кампанії - міжнародна. "Якщо брати міжнародний вимір, то ми несемо в світ ту ідею, що Україна сьогодні потребує допомоги, що без підтримки світу Україна не може впоратися з викликом агресора", - повідомила перший заступник міністра інформаційної політики, підкресливши, що "разом ми сила, і разом нам повертати Крим".

"Наша кампанія - про те, що Крим - це не локальна проблема, не окремий біль кримських татар або переселенців звідти. Це стосується кожного українця, бо без Криму немає сильної України, нема європейської України", - заявила Джапарова. 

Вона повідомила, що в рамках комунікаційної кампанії до 26 лютого - Дня опору Криму - в Києві з'явиться понад 100 бордів та 100 сіті-лайтів із зображенням символів кримського опору окупації. Крім того, кожен регіон України планує виставити 50 сіті-лайтів і 40 бордів. Тільки в Херсонській області вже розміщено 10 сіті-лайтів і 10 бордів, два з яких — у Генічеську.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-