Результати впровадження СЕД в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення

2044
Ukrinform
9 грудня об 11.00 відбувся прес-брифінг на тему: "Електронне урядування: Кейс із впровадження системи електронного документообігу в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення". (Зала 1) 

Учасники: Дмитро Шимків, секретар Національної ради реформ, заступник Глави Адміністрації Президента України; Юрій Артеменко, голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; Валентин Коваль, член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Розглядалися питання: 

1. Перші результати поширення Системи електронного документообігу (СЕД АПУ) серед державних інституцій.

2. Кейс впровадження системи у Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення. 

Підсумкові матеріали:

З переходом на електронний документообіг продуктивність роботи в АПУ зросла на 86% 

З переходом у 2015 році на систему електронного документообігу (СЕД) з цифровими підписами продуктивність опрацювання службових документів зросла на 86%.

Про це заявив секретар Національної ради реформ, заступник глави Адміністрації Президента України Дмитро Шимків під час прес-конференції в Укрінформі.

"Протягом  двох останніх років тема електронного урядування досить активна в Україні, і саме тому було створено з ініціативи колишнього Глави Адміністрації Бориса Ложкіна та при безпосередній підтримці Президента України систему електронного документообігу Адміністрації Президента. На сьогодні - це більше 500 користувачів. Це активне використання у прийомі, погодженні і розсилці документів. Також ми маємо мобільний додаток, який дозволяє працювати на планшеті", - зазначив Шимків.

За його словами, до впровадження СЕД співробітники АПУ не використовували активно електронну пошту для роботи, зберігали робочі документи на зовнішніх носіях і працювали з паперовими документами. Нині ж використання електронної пошти - ключовий момент у роботі. 

Система, яка була розброблена ІТ-департаментом АПУ, дозволяє паралельно працювати над одним документом та уникати його дублювання, що суттєво підвищує оперативність виконання. У будь-який момент держслужбовець може знайти документ за номером, темою або контекстом, визначити відповідального за його опрацювання та побачити статистику затримки кожним зі співробітників. Система також надає доступ до розвинутої аналітики та звітності, які дозволяють аналізувати бізнес-процеси та приймати ефективні управлінські рішення.

Шимків повідомив, що після успішного впровадження СЕД в АПУ було прийнято рішення про її безкоштовну передачу будь-якій іншій державній інституції. Наразі ця система електронного документообігу перебуває на дослідній експлуатації у державному науково-технічному центру з ядерної та радіаційної безпеки. Ще одним користувачем СЕД АПУ стала Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

Відео - https://www.youtube.com/watch?v=gHgE9gx57h0&feature=youtu.be

Слайди -  http://sed.reforms.in.ua/basic-page/pro-sed

Нацрада у понеділок оголосить про перехід на електронне урядування - Артеменко 

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення в понеділок має ухвалити рішення про перехід на систему електронного документообігу (СЕД), яку запровадила у себе і безкоштовно передала Нацраді Адміністрація Президента. 

Про це повідомив голова Нацради Юрій Артеменко під час прес-брифінгу в Укрінформі. 

"Ми у вирі того, що відбувається в інформаційному просторі, змогли за досить швидкий час, починаючи з липня, це зробити. Ми в понеділок збираємо позачергове засідання Національної ради, де офіційно приймаємо рішення і проголошуємо про перехід на систему електронного документообігу", - сказав Артеменко.

Він зазначив, що Нацрада підтримує всі прогресивні ініціативи, а заступник глави АП Дмитро Шимків і його команда задає ті стандарти, до яких мають приєднатися і всі інші організації, оскільки "тих, хто не перейде на систему електронного документообігу, звільнить життя", бо вони не встигатимуть за його алгоритмом.

"Команда Шимківа запроваджує нові стандарти, не на словах, а на ділі нас просуває нас до Європи", - підкреслив голова Національної ради. 

За словами Артеменка, запровадження СЕД значно спростить роботу з великим потоком паперів і бюрократичних процедур, дасть змогу уникнути втрат потрібних документів.

Електронне урядування прискорить опрацювання документів у 2,5-3 рази - член Нацради 

Перехід Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення на електронне урядування прискорить опрацювання документів у 2,5-3 рази.

Про це сказав член Нацради Валентин Коваль під час прес-брифінгу в Укрінформі.

"У понеділок ми ухвалимо рішення про впровадження системи електронного документообігу і введемо його в так звану дослідну експлуатацію для того, щоб остаточно зрозуміти, чи справляються наші комп'ютерні системи з такою кількістю матеріалів. До кінця січня всі документи, які ми позначили як такі, що переходять у СЕД, будуть опрацьовуватися саме там. Це прискорить багато процесів як мінімум у 2,5-3 рази. Якщо всі члени Національної ради і керівники апарату освояться в цій системі, прискорення буде до 80% економії часу на обробці кореспонденції", - зазначив Коваль.

За його словами, в СЕД Нацрада буде працювати з максимальною кількістю типів вхідної кореспонденції.

"Буквально з 15 грудня почнемо опрацьовувати всі звернення громадян у СЕД. З 20 грудня ми почнемо обробляти в цій системі всю документацію, яка ходить між Нацрадою та органами влади - АП і рештою державних органів вищого рівня. В системі буде оброблятися весь внутрішній документообіг, окрім ліцензійних, кадрових і фінансових документів, а також уся вихідна кореспонденція", - поінформував член Нацради, додавши, що систему для роботи з ліцензіатами будуть розробляти окремо.

За його словами, головна перевага від впровадження СЕД - це економія часу і паперу. "Зараз усі підписи можуть ставитися одночасно в електронній версії. Якщо всі на місцях або підключені до мережі, документ надходить до фінальної обробки в апарат за лічені хвилини - на відміну від 5-7 днів, як це є зараз. Крім того, якщо сьогодні вхідний документ - це 1 сторінка, то в паперовому варіанті - це десь 8-10 аркушів паперу", - сказав Коваль. 

 Він нагадав, що перехід Нацради на електронний документообіг складався з кількох етапів. Спочатку вивчили досвід Адміністрації Президента і завдяки цій співпраці розробили технічне завдання для того, щоб адаптувати систему АП до системи Нацради. 

"Ми отримали першу робочу версію, зрозуміли, які перші кроки треба зробити. І на цьому тижні завершується перший етап навчання працівників Національної ради в цій системі. Він позитивний", - наголосив член Нацради. 

Коваль також зазначив, що Адміністрація Президента передала систему Нацраді безкоштовно.

"На програму і програмний код Нацрада не витратила жодної копійки. Єдине, що нам треба було, - це зміцнити  наші сервери. І ми після того, як введемо в експлуатацію всю систему, зрозуміємо, чи потрібно нам додатково збільшувати потужність серверів. Ми розглядаємо можливість придбання додаткового сервера, але його вартість для Нацради можна буде побачити в системі ProZorro. Але якщо ціною цих  витрат буде прискорення роботи і більш швидке реагування на події дня, то це нормально", - вважає він.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-