Дорожня карта реформ податкової системи: адміністрування та контроль

Дорожня карта реформ податкової системи: адміністрування та контроль

Укрінформ
1 березня о 12.00 відбулася презентація: «Дорожньої карти реформ податкової системи: адміністрування та контроль». (Зала 1)

Організатор: Інститут податкових реформ (ІПР).

У заході взяли участь: Олена Хотенко - голова Ради ГО «ІПР»; Лариса Церетелі - керівник відділення ГО «ІПР» у Запорізькій області, експерт з аудиту; Яна Матієва - експерт ГО «ІПР» з правових питань; Олексій Коваль - експерт ГО «ІПР» з правових питань; Дмитро Серебрянський - директор Науково-дослідницького інституту фінансового права, кандидат економічних наук, доцент, старший науковий співробітник; Олександра Смірнова - кандидат економічних наук, доцент, завідувач відділу вивчення міжнародного досвіду та європейської інтеграції НДІ фінансового права.

Довідково.

Інститут податкових реформ об'єднує представників бізнес-середовища, провідних фахівців і науковців з метою розробки стратегії реформування податкової політики задля забезпечення сталого суспільно-економічного розвитку в Україні.

Мета Дорожньої карти: побудова нової системи взаємодії платників податків і контролюючих органів, що рунтується на засадах відкритості, прозорості та передбачуваності при збереженні балансу інтересів підприємницького середовища та держави. Запровадження в Україні найкращого досвіду країн-членів Європейського Союзу у сфері електронних сервісів, адміністрування податків та оцінки ефективності і контролю у фіскальних органах.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Підсумкові матеріали:

Експерти пропонують оцінювати роботу органів ДФС за міжнародної показниками ефективності КРІ

Громадська організація "Інститут податкових реформ" запровадити в Україні оцінювання роботи органів Державної фіскальної служби за міжнародними показниками ефективності - «Key Performance Indicators» (КРІ).

Про це на прес-конференції "Дорожня карта реформ податкової системи: адміністрування та контроль" в Укрінформі заявили автори та експерти ГО "Інститут податкових реформ", повідомляє кореспондент агентства.

"Хочемо запропонувати метод оцінки фіскальної служби, що уже практикується у розвинених країнах - це КРІ. Цей метод дозволить моніторити результативність податкових реформ, покращить рівень сервісу платників податків, зменшить витрати на використаня податкових зобов'язань, створить механізм звортнього зв'язку між ДФС та клієнтами, підвищить прозорість та підзвітність фіскальних органів", - заявив експерт ГО «ІПР» з правових питань Олексій Коваль.

За словами експерта, систему КРІ активно використовують, зокрема, у Великобританії, Канаді, Естонії та Азербайджані.

Як відзначає Ковальов, наразі активісти намагається домовитись з ДФС щодо впровадження тестового режиму оцінки системи КРІ в одній з областей України.

"Намагаємось знайти спільну мову з ДФС  і спробувати в тестовому режимі в одному з регіонів України, домовленості в цьому плані не досягнуті, в тестовому режимі спробувати запровадити все ж систему оцінки КРІ, це дозволить діагностувати в чому полягають ключові проблеми у роботі фіскальної служби", - сказав він.

Ще одна ініціатива громадських активістів, спрямована на удосконалення роботи податкових органів - запровадження нових електронних сервісних послуг. Зокрема, експерти пропонують концепцію "Е-податкової", що дозволить мінімізувати контакти на рівні інспектор-платник, сприятиме зменшенню податкових відділень, та дозволить через податкові термінали отримувати довітки, подавати звітності, заявки на реєстрацію та інше.

"Наша система електоронного податковового кабінету передбачає можливість користування кабінетом через Інтернет, через мобільні додатки, а також через податкові термінали за умови впровадження персональної ID-картки", - розповіла експерт ГО «ІПР» з правових питань Яна Матієва.

Крім того, активісти пропонують запровадити посаду податкового уповноваженого. Його права та обов'зки будуть тотожними посадовим особам ДФС, але він не матиме статусу держслужбовця, та його робота координуватиметься Міністерством фінансів.

"Три основні переваги які надає дане нововведення. Перше, руйнується монополія держави на проведення перевірок, мінімізується втручання держави у процес ведення бізнесу. По-друге, бізнес отримує право вибору між податковим органом та податковим уповноваженим, що позбавляє його фіскального тиску. По-третє, мінімізується корупційна складова в роботі з податковою, що виникає при перевірочній роботі", - зауважила голова ради ГО «ІПР» Олена Хотенко.

Нагадаємо, ключові показники ефективності (Key Performance Indicators, KPI) - показники діяльності, які дають організації можливість оцінити свій стан і допомогти в оцінці реалізації стратегії. KPI дозволяють контролювати ділову активність співробітників, підрозділів і компанії в цілому.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-