НАЗК просить у Кабміну ще 27 мільйонів на е-декларації

НАЗК просить у Кабміну ще 27 мільйонів на е-декларації

1393
Ukrinform
Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) володіє майновими правами лише на програмну частину системи електронного декларування, утім на апаратну прав немає.

Про це заявила голова Національного агентства з питань запобігання корупції Наталія Корчак під час засідання уряду у вівторок, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Одним із застережень, за яких Держспецзв’язок не надав у свій час атестат відповідності - це якраз було відсутність у Національного агентства підтвердження майнових прав на апаратну частину. Тому що у нас є майнові права на програмну частину, але ми не володіємо апаратною частиною. Тому ми звернулися до Кабінету Міністрів з тим, аби виділити додатково 27 млн грн, аби купити дане обладнання. Сподіваюся, що наше прохання буде задоволено”, - сказала вона.

За словами Корчак, бюджет Нацагентства затверджувався ще задовго до його створення, саме тому не всі необхідні кошти вдалося передбачити.

“Так як система електронного декларування підпадала під коригування, то відповідно виникали певні технічні збої, які поступово усуваються. Ми з Держспецзв’язком в оперативному порядку здійснюємо коригування цієї програми. Нещодавно ми отримали лист від даної організації з пропозицією укласти договір щодо технічної підтримки з державним підприємством УСС, аби вже у межах договірних відносин на професійній основі здійснювати технічне забезпечення даного реєстру. Національне агентство є власником тої частини програми, яка забезпечує функціонування єдиного державного реєстру. І цю програму потрібно доопрацьовувати, аби вона могла бути приєднана до інших баз даних. Ми розіслали листи відповідним науковим установам, аби з’ясувати, хто може далі взятися за розробку техніко-економічного обгрунтування і технічного завдання щодо побудови останніх модулів”, - пояснила вона.

Голова НАЗК зауважила, що також виникло питання реєстру корупціонерів, які зараз веде Міністерство юстиції. “У рамках створення робочої групи ми з Міністерством юстиції ввели у їхню базу даних усі дані, що стосуються даного реєстру. Коли у нас буде апаратна частина, тоді ми зможемо цей реєстр перенести на наші можливості. Тому, аби забезпечити безперебійне функціонування реєстру треба бути власником апаратної частини”, - підкреслила вона.

Корчак розповіла, що оренда відповідного сервісного обладнання обходиться державі у 100 тис. грн на місяць, ще приблизно стільки ж витрачається на обслуговування. За її словами, до кінця цього року оренду серверів профінансувала Програма розвитку ООН.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-