БПП на рекламу своїх осередків витратив 14 мільйонів держфінансу - КВУ
Про це на брифінгу в понеділок заявив аналітик ВГО «Комітет виборців України» Денис Рибачок, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Щодо витрат на місцеві осередки, то це була одна з ключових цілей держфінансування в Україні, і якщо ми подивимося на партії, які витратили найбільше на свої місцеві осередки, то лідером є БПП, який витратив на ці потреби 14 млн із загалом 51, тобто фактично чверть коштів у БПП спрямували на регіональний розвиток», - сказав Рибачок.
За його словами, якщо проаналізувати ці витрати у регіональному розрізі, то спостерігається певна непропорційність розподілу коштів. Зокрема, Миколаївська територіальна організація БПП отримала майже 1 млн грн, в той час як Херсонська - менше 300 тис. грн.
«Значну частину коштів на розвиток місцевих осередків витратила також «Батьківщина», зокрема, найбільша сума коштів у них пішла на оренду приміщень. На це загалом було витрачено 6 млн грн з 19», - зазначив Рибачок.
У КВУ в таких кроках партій вбачають позитив, оскільки партії, окрім великих витрат на рекламу, виділяють кошти на фінансування роботи регіональних структур, оренду офісів - ті питання, на забезпечення яких вони мають спрямовувати кошти "насамперед".