Після відкриття Подільського мосту почнуть будувати метро на Троєщину

Після відкриття Подільського мосту почнуть будувати метро на Троєщину

Укрінформ
До кінця року місто планує запустити на Подільсько-Воскресенському мостовому переході автомобільне сполучення між лівим та правим берегами та розпочати активні роботи з будівництва метрополітену.

Як передає Укрінформ, про це розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник в інтерв’ю виданню OBOZREVATEL, передає пресслужба КМДА.

За словами чиновника, наразі на Подільсько-Воскресенському мостовому переході працюють над демонтажем тимчасових опор та облаштовують благоустрій заїздів із боку Нижнього та Верхнього Валів.

«За останні 3 роки там зміни помітні неозброєним оком. Ситуація дещо ускладнюється тим, що цей міст просто стояв довго – через це запустити заново роботи там було непросто. І ми маємо залучати фахівців високого рівня з досвідом проведення певних робіт. Але – працюємо. Арочний міст через річку Дніпро сьогодні стоїть уже в проєктному положенні. До кінця місяця знімуть уже всі ці іржаві тимчасові опори. Заїзд зі сторони Нижнього і Верхнього Валу на сьогодні зроблений, там залишилося провести благоустрій. Достатньо активні роботи зараз ведуться на території Русанівських садів", - сказав Поворозник.

Читайте також: Кличко обіцяє звільнити винних, якщо Подільський міст не здадуть цьогоріч

Також, за його словами, будується частина метрополітену, який має там піти під землю, під залізницю.

"Йдуть роботи з будівництва переходу через залізницю, аби доїхати до вулиці Бальзака. Зі сторони Бальзака ведуться роботи з облаштування дорожнього покриття, яке примкне безпосередньо до цього мостового переходу… Тому я не бачу, що могло би нам завадити до кінця року запустити автомобільне сполучення», – розповів Поворозник.

Він зауважив, що наступним кроком буде метрополітен, початок будівництва якого фактично розпочався.

«Сьогодні є надії, що ми зможемо знайти інвестора, щоб будувати метрополітен. Це великі європейські банки – їх є декілька – які готові надавати місту достатньо дешеві кредити для будівництва метрополітену. Частина проєкту в нас є. І після того, як поїде автомобільна частина, ми плануємо перейти до активного будівництва метрополітену», – підкреслив Поворозник.

Він зазначив, що на втілення цього проєкту очікують не лише ті, хто живе на Троєщині, а й мешканці Солом’янського району, де всього одна станція метрополітену – «Вокзальна».

Читайте також: На будівництві Подільського мосту прокуратура провела слідчі дії

«Цього метрополітену чекають не тільки мешканці Троєщини, а ще й кияни, які живуть у Солом’янському районі. І не тільки. Адже перемички існуючих сьогодні ліній метрополітену зі ще однією новою лінією дадуть можливість розвантажити переходи в центральній частині міста. Якщо ми з’єднаємо «Вокзальну» з «Лук’янівською», а «Лук’янівську» – з «Тараса Шевченка» – це дозволить зробити ще одну можливість пересадки з однієї лінії на іншу», - уточнив чиновник.

За його словами, на будівництво 18 нових станцій за попередніми розрахунками необхідно близько 2,3 млрд доларів. Збудувати їх можливо за 5 років від часу старту активного будівництва.

Фото: kyivcity.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-