У Києві розпочали демонтаж незаконної "реклами на колесах" - 06.03.2018 15:06 — Новини Укрінформ
У Києві розпочали демонтаж незаконної "реклами на колесах"

У Києві розпочали демонтаж незаконної "реклами на колесах"

802
Ukrinform
Комунальне підприємство «Київреклама» розпочало демонтаж незаконної «реклами на колесах» у столиці. 

Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.

«Учора відбулися перші демонтажі незаконної пересувної реклами силами нашого комунального підприємства. Демонтовано три рекламні площі з «газелей» на вулиці Басейній. Це перший демонтаж такої реклами силами КП «Київреклама» і другий у місті взагалі - нещодавно було демонтовано три рекламних засоби силами КП «Київблагоустрій», - повідомив очільник Управління з питань реклами Олександр Смирнов.

Усього в столиці близько 45 таких пересувних рекламних засобів, які також будуть демонтовані.

«Окрема подяка Управлінню патрульної поліції в місті Києві і його начальнику Юрію Зозулі за співпрацю з нашим КП і допомогу: їхні працівники забезпечували безпеку і порядок під час демонтажу. Що ж стосується власників цих рекламних «тачанок», то їм варто зрозуміти, що незаконному бізнесу в Києві не місце, тож нехай ведуть рекламний бізнес, використовуючи законні й дозволені формати рекламних засобів. А рекламодавцям варто переглянути ставлення до просування своєї продукції та послуг і припинити підтримувати незаконний бізнес, оскільки розміщення на цих незаконних «тачанках» - це й ваш імідж і репутація», - додав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Як відомо, у квітні 2017 року Київрада прийняла нові Правила розміщення зовнішньої реклами, а в грудні 2017 завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами.

Такий формат рекламних засобів як «брендмобіль» не передбачено серед визначених дозволених форматів РЗ.

Згідно з цими документами також забороняється розміщувати рекламні засоби: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше ніж 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв'язок; ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.

Також у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій - між найменшими форматами - сітілайтами - 40 метрів і так далі до 150 метрів між великими форматами.

Читайте також: У столиці біля радіоринку зносять МАФи

Нові правила містять уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, приділена особлива увага безпеці пішоходів і водіїв - рекламні конструкції не будуть більше перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Зазначається, що завдяки упровадженню Схеми розміщення наземної реклами до кінця 2018 року кількість наземних рекламних конструкцій зменшиться із 7300 до 4390 одиниць.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>