У Києві розпочали демонтаж незаконної "реклами на колесах"
Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.
«Учора відбулися перші демонтажі незаконної пересувної реклами силами нашого комунального підприємства. Демонтовано три рекламні площі з «газелей» на вулиці Басейній. Це перший демонтаж такої реклами силами КП «Київреклама» і другий у місті взагалі - нещодавно було демонтовано три рекламних засоби силами КП «Київблагоустрій», - повідомив очільник Управління з питань реклами Олександр Смирнов.
Усього в столиці близько 45 таких пересувних рекламних засобів, які також будуть демонтовані.
«Окрема подяка Управлінню патрульної поліції в місті Києві і його начальнику Юрію Зозулі за співпрацю з нашим КП і допомогу: їхні працівники забезпечували безпеку і порядок під час демонтажу. Що ж стосується власників цих рекламних «тачанок», то їм варто зрозуміти, що незаконному бізнесу в Києві не місце, тож нехай ведуть рекламний бізнес, використовуючи законні й дозволені формати рекламних засобів. А рекламодавцям варто переглянути ставлення до просування своєї продукції та послуг і припинити підтримувати незаконний бізнес, оскільки розміщення на цих незаконних «тачанках» - це й ваш імідж і репутація», - додав заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Як відомо, у квітні 2017 року Київрада прийняла нові Правила розміщення зовнішньої реклами, а в грудні 2017 завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами.
Такий формат рекламних засобів як «брендмобіль» не передбачено серед визначених дозволених форматів РЗ.
Згідно з цими документами також забороняється розміщувати рекламні засоби: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше ніж 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць і пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв'язок; ближче ніж 50 м до залізничних переїздів.
Також у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій - між найменшими форматами - сітілайтами - 40 метрів і так далі до 150 метрів між великими форматами.
Нові правила містять уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, приділена особлива увага безпеці пішоходів і водіїв - рекламні конструкції не будуть більше перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Зазначається, що завдяки упровадженню Схеми розміщення наземної реклами до кінця 2018 року кількість наземних рекламних конструкцій зменшиться із 7300 до 4390 одиниць.