Оболонь і Троєщина: яких нічних маршрутів бракує Києву

Оболонь і Троєщина: яких нічних маршрутів бракує Києву

Дослідження
Укрінформ
На основі аналізу big data, розробленого фахівцями з Сеула, було з'ясовано впровадження яких нічних маршрутів потребує Київ.

Про це пише Хмарочос.

"Під час Seoul-Ukraine Smart City Forum було презентовано обгрунтування впровадження нових нічних маршрутів на основі аналізу big data у Києві, розробленого фахівцями з Сеула. Аналіз відбувався на основі зібраних дзвінків з мобільних телефонів киян у нічну пору, даних з GPS-датчиків та відстеження пасажиропотоку наявних нічних маршрутів", - йдеться у повідомленні.

Результатом дослідження став звіт, що складається з близько 100 сторінок. Аналіз дзвінків мобільних телефонів відбувався за наступною схемою. Київ поділили на 1500 однакових шестикутників. Далі оператор надав інформацію про місця, звідки телефонували кияни вночі - з півночі до шостої ранку, тобто в якому трикутнику перебувала людина на той момент. Після чого усі дані відфільтрували від приватної інформації. Залишилися лише дані з тих телефонів, які фіксували переміщення понад 2 кілометри. Одним із труднощів моніторингу стало користування киянами онлайн-сервісів із замовлення таксі.

Аналітики також фіксували пасажиропотік нічних автобусів та зупинки, на яких люди найчастіше заходили та виходили з автобусів. Окрім того, паралельно проводилося опитування користувачів нічних маршрутів - результати демонструють, що всі користувачі хочуть збільшення кількості нічних автобусів.

Отриману інформацію про нічні переміщення містян співставили з картою міста, у результаті чого вдалося встановити п'ять пілотних зон, які є найактивнішими.

"Після цілісного аналізу було встановлено п'ять пілотних зон, які були найактивнішими. На трьох із них міські нічні маршрути вже курсують, але на двох напрямках їх бракує. Зокрема, аналітики помітили високу активність на ділянці Оболонь-Виноградар. Також активною зоною була Троєщина, на яку йшов структурований пасажиропотік та відзначалася висока мобільність у нічний час", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Кличко: Метро на Троєщину може бути побудоване протягом 5 років

Рекомендацією іноземних фахівців було зменшити час очікування нічного автобуса і створити пересадкові станції. На сьогодні маршрути нічного транспорту жодним чином між собою не поєднані.

Також керівник управління транспорту Сеула Манго Лі дав пораду визначати ціну на квиток довжиною маршруту. Тобто тривалі маршрути можуть коштувати дорожче, але все одно мають лишатися дешевшими за таксі, зазначив пан Лі.

Керівник департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов розповів, що зі звітом у департаменті ще не ознайомилися.

"Наразі звіт буде переданий на розгляд спеціалістам департаменту транспорту та буде створено робочу групу для подальшої актуалізації існуючих нічних маршрутів згідно з рекомендаціями сеульських експертів", - зазначив він.

Як повідомлялося, з лютого 2016 року адміністрації Києва та Сеула розпочали співпрацю у напрямку використання big data для покращення транспортних сполучень та обслуговування. За рік Національне агентство сприяння розвитку промисловості в Кореї (NIPA) запропонувало Києву застосувати програму технічної допомоги.

З червня по грудень 2017 року тривала розробка проекту корейською консультаційною групою.

У 2013 році в Сеулі розпочалася розробка проекту нічних маршрутів. Після проведення схожого аналізу з’ясувалося, що для створення успішної мережі громадського транспорту вночі потрібен лише 1% денного рухомого складу. На сьогодні у місті діє 9 маршрутів, на яких курсує 70 автобусів. У місті також діє єдина система оплати транспорту. Кілька років тому єдиною змогою містян дістатися додому вночі було таксі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-