У вагонах київського метро з'являться нові інформаційні екрани з годинником

У вагонах київського метро з'являться нові інформаційні екрани з годинником

1116
Ukrinform
Громадська організація "Агенти змін", яка займається дизайнерськими рішеннями для київського метрополітену, незабаром презентують оновлену систему для рекламних екранів у вагонах, у яку буде вбудований годинник.

Про це у коментарі кореспондентові Укрінформу у рамках дискусії "Розумне місто: від досягнень до викликів" повідомив представник ГО "Агенти змін" Юрій Грановський.

"Всередині вагонів розміщені рекламні екрани, вони використовувалися досить безплідно, а зараз там зробили певно інформаційну систему, яка показує список станцій і час на поїздку. Цей проект розвивається, і скоро ми побачимо повноцінніше застосування. Відгуки позитивні, але людям не вистачає годинника, оскільки у натовпі незручно діставати телефон", - розповів Грановський.

За його словами, намагаючись запровадити це рішення, команда стикнулися із технологічними обмеженнями, оскільки інформація на екранах - це набір відеороликів, і інтегрувати годинник у систему виявилося непросто.

"Система переписується повністю, є вміст із годинником. Скоро ми цю проблему розв'яжемо повністю", - зазначив Грановський.

Інший довготривалий проект, над яким "Агенти змін" працюють вже понад двох років, це навігація у метро - система покажчиків, які допомагають орієнтуватися.

"Зараз навігація не дуже хороша, але ми над нею працюємо. Зокрема, ми плануємо вдосконалити навігацію на станції "Лівобережна". Вона нова, зроблена до Євробачення, але оскільки все робилося поспіхом, то реалізовано не так, як би хотілося. Потрібна навігація із підсвічуванням, а не звичайні наклейки", - сказав Грановський.

Ще одне нововведення, яке готується "Агентами змін", це оновлені термінали для поповнення проїзних.

"Пілотний проект з'явиться на одній із центральних станцій. Ми це відтестуємо, проект запроваджуватиметься по етапам, поки не з'явиться всюди. Термінал буде уміти працювати з банківськими картами. Мені здається, це буде набагато зручніше ніж те, що існує зараз. Постійно працюємо з MasterCard, є наполеонівські плани щодо подальшої співпраці", - анонсував представник громадської організації.

Він також додав, що організація продовжуватиме працювати над встановленням комунікації між метро та пасажирами.

"Ми навчаємо метрополітен спілкуватися із людьми звичною мовою. Незабаром з'являться дві соціальні реклами, які стимулюватимуть людей поводитися добре, а також досить жорстка серія графічних постерів по безпеці. Це повинно врізатися у свідомість", - сказав Грановський.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-