Спасибко: До 1 січня 2019 року по оновленому Шулявському мосту поїде транспорт

Спасибко: До 1 січня 2019 року по оновленому Шулявському мосту поїде транспорт

1053
Ukrinform
Проект реконструкції Шулявського мосту нарешті затверджено.

Про це заступник голови Київської адміністрації Олександр Спасибко заявив в інтерв'ю газеті «Сегодня».

Чиновник підкреслив, що проект реконструкції транспортної розв'язки експерти — члени Містобудівної ради обрали одноголосно. Основні його переваги такі: термін будівельних робіт першої черги займе лише один рік, проспект Перемоги повністю перекриватися не буде, вартість реалізації найменша з усіх запропонованих проектувальниками варіантів.

«За попередніми оцінками, варіант, який схвалили фахівці містобудівної ради, буде коштувати 400 мільйонів гривень. Чималі гроші, але це кошти, прийнятні для міста. Інші варіанти були значно дорожчі: до 1,5 мільярда гривень. Різниця в мільярд – це до 10 дитячих садків або 5 шкіл», — говорить в інтерв'ю Олександр Спасибко.

За його словами, в умовах обмеженого фінансування керівництво міста зобов'язане збалансовано і максимально ефективно розподіляти кошти, щоб «мати можливість працювати в кількох напрямках і в першу чергу на благо киян».

«Проект розв'язки, який одноголосно обраний і рекомендований членами секції містобудівної ради, розрахований на 1 рік реалізації. Інші проекти передбачають близько 3 років на будівництво розв'язки. Ви уявляєте, якщо на проспекті Перемоги протягом 3 років будуть вестися будівельні роботи? Для команди Віталія Кличка комфорт і безпека киян в пріоритеті», — продовжує заступник голови Київської адміністрації.

Реконструкція передбачає розширення моста з п'яти до восьми смуг з добудовою з'їздів і заїздів з боку цеху заводу «Більшовик». Що стосується альтернативного проекту інженера Віктора Петрука, який активно обговорюється в соціальних мережах, то його доцільність чиновник прокоментував так.

«Цей проект розглядали на секції містобудівної ради. Щоб розвіяти всі сумніви, потрібно уточнити кілька моментів: цей варіант не відповідає Закону України «Про дорожній рух» та правилам дорожнього руху України забороняє або не передбачає лівоповоротній рух по колу. Більш того, в проекті абсолютно не врахована ситуація з комунікаціями. У разі реалізації цього варіанту, якщо б навіть були змінені правила дорожнього руху, практично нема куди перекладати мережі. Автором не запропоновано, як комунікації перекладати в даній ситуації. І найцікавіше, що такої розв'язки немає ніде в світі. Це свого роду експеримент, і буде він позитивним чи негативним, складно передбачити», — вважає Олександр Спасибко.

Також важливо, що проект Віктора Петрука розрахований на 3 роки робіт і його вартість – 1,5 мільярда гривень. Таким чином, він триваліший і дорожчий, ніж затверджений проект.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-