"Гусь йде на вибори": Мін'юст запустив серію роликів

Фото, відео
Укрінформ
Міністерство юстиції України в рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту "Я МАЮ ПРАВО!" підготувало відеоролики "Гусь йде на вибори", у яких роз'яснюються права громадян під час виборів.

Про це під час презентації одного з відеороликів в Укрінформі повідомив міністр юстиції України Павло Петренко.

"Міністерство юстиції спільно з Центральною виборчою комісією наприкінці минулого року за підтримки наших партнерів з уряду Канади розпочало великий просвітницький проект "Я маю право голосу". Ціль цього проекту - щоб максимальна кількість українських громадян скористалася своїх конституційним правом обирати майбутнє своєї країни", - сказав Петренко.

За його словами, Міністерством юстиції підготовлено 4 відеоролики з інтернет-персонажем "Гусем".

"Цей інструмент є надзвичайно важливим і цікавим для великої кількості українських виборців — молоді, яка сприймає зараз інформацію через соціальні мережі, інтернет. І сьогодні ми пропонуємо низку інформаційних роликів, де основним героєм є загальноулюблений українських персонаж "Гусь", який роз'яснює, як скористатися своїм правом голосу, як піти на виборчу дільницю, перевірити, чи ти є в списках виборців, яким чином проконтролювати законність волевиявлення і зафіксувати факти порушень", - розповів Петренко.
Міністр нагадав, що з 23 березня в українців, згідно з законом, з'явилося право перевірити себе в списках виборців безпосередньо на виборчих дільницях. "І 25 березня, якщо ви зафіксували, що вас немає у списку виборців, ви маєте можливість оперативно виправити цю ситуацію безпосередньо в центрах державного реєстру. Сьогодні є той день, коли ви можете скористатися своїм правом і змінити свою виборчу адресу за власною заявою", - додав він.

Як розповіла ілюстраторка, дизайнер та автор "Гуся" Надія Кушнір, "Гусь" допоможе привернути увагу до виборчих прав, зокрема, молоді.

Читайте також: Петренко розповів, як під час виборів працюватимуть суди

"Ми вибрали для проекту Гуся, тому що він вже впізнаваний, його вже знають, середнє охоплення одного посту "Гуся" - від 2 млн людей, - сказала Кушнір.

Під час прес-конференції був презентований перший відеоролик.

"Сьогодні презентований перший ролик щодо права виборця перевірити себе в списках виборців і змінити місце голосування. Наступні три ролики стосуватимуться безпосередньо дня голосування: який чином прийти на вибори, проголосувати і проконтролювати момент голосування, а саме чи є якісь порушення, яким чином звернутися до компетентних органів, якщо такі порушення зафіксовано", - зазначив Петренко.

Відеоролики будуть розповсюджуватися через соцмережі та ЗМІ, а також через територіальні управління юстиції та бюро і центри системи безоплатної правової допомоги. Крім цього, очікується, що ролики будуть траснлюватися у громадському транспорті.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-