Глава Комітету виборців розповів про "перевернуту піраміду" агітації
“Ми відзначаємо, що однією з ключових проблем цьогорічної президентської виборчої кампанії є незаконна агітація. Однак варто зауважити, що у порівнянні з попереднім звітнім періодом, за січень, кількість фактів незаконної агітації суттєво зменшилася", - наголосив Кошель.
За його словами, у січні це можна було пояснювати тим, що кандидати проводили дочасну агітаційну кампанію. "Після офіційної реєстрації вони забували зняти свої борди, рекламні ролики - переважно це була провина штабів кандидатів, які вели нечесну агітаційну кампанію. Але також частково була провина рекламних агентств, інших комерційних структур, які не встигали своєчасно знімати рекламні матеріали", - сказав директор КВУ.
Він зазначив, що в лютому кількість таких фактів значно зменшилася, однак вона залишається досить великою. "Ми відзначаємо це як один із ключових проблемних моментів у виборчій кампанії", - додав Кошель.
За його словами, найпоширенішими форми виборчої агітації є розміщення друкованих матеріалів (борди, сітілайти), виборчі листівки, плакати, встановлення наметів, оприлюднення в друкованих та аудіовізуальних електронних ЗМІ політичної реклами, виступи, інтерв'ю.
"Наші спостерігачі вказують, що найменш активно використовуються такі форми агітації, як проведення зборів громадян, мітингів, публічних дебатів. Тобто у нас виходить перевернута піраміда - ті форми, які б мали під час виборів використовуватися найактивніше, сьогодні використовуються найменше", - додав він.