В Ощадбанку попередили про можливі перебої в роботі POS-терміналів та банкоматів

В Ощадбанку попередили про можливі перебої в роботі POS-терміналів та банкоматів

Укрінформ
Деякі банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали Ощадбанку можуть не працювати через відсутність зв’язку.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Ощадбанку у Фейсбуці.

"Наші партнери з компанії Kyivstar роблять все для вирішення технічних питань. Незважаючи на це, всі сервіси Ощаду, не повʼязані з Київстаром, працюють стабільно", - йдеться в повідомленні.

В Ощадбанку зазначили, що стабільно працює контакт-центр. Для звʼязку також можна скористатись чатботом у Мобільному Ощаді або сервісом «дзвінок з сайта банку».

Читайте також: Кібератака на «Київстар»: СБУ відкрила справу і припускає втручання спецслужб РФ

Як повідомляв Укрінформ, вранці 12 грудня користувачі масово заявили про масштабний збій у роботі оператора зв'язку "Київстар". Відсутній мобільний зв'язок та інтернет. Також неможливо увійти у мобільний застосунок. Сайт компанії не працює. Окрім цього, збій у мережі Київстару частково вплине на роботу деяких терміналів та банкоматів ПриватБанку, але не на всю мережу.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-