Українцям радять скаржитися в податкову, якщо магазини не приймають платіжні картки

Українцям радять скаржитися в податкову, якщо магазини не приймають платіжні картки

Укрінформ
Державна податкова служба України (ДПС) звертає увагу споживачів товарів (послуг) про можливість інформування про виявлені значні порушення у сфері роздрібної торгівлі.

Про це повідомляє ДПС у Телеграмі, передає Укрінформ.

Так, покупці можуть звертатися до органів ДПС у разі:

відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;

незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;

продажу алкогольних напоїв у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією під час дії воєнного стану.

В службі наголошують на необхідності під час звернення надавати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості та чітко вказувати, яке порушення виявлено.

Отримана інформація буде використана для організації контрольно-перевірочної роботи для усунення порушень.

Звертатися з інформацією про виявлені порушення можна за телефонами 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або (068)0189152.

Контактні номери телефонів головних управлінь за місцем розташування господарського об’єкту можна знайти за посиланням.

Як повідомлялося, заступник керівника Офісу Президента Ростислав Шурма закликав громадян повідомляти про випадки підвищення цін на продукти або ліки.

Раніше Держпродспоживслужба звернулась до виробників та реалізаторів харчових продуктів з попередженням - не підвищувати ціни на продукти харчування.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-