«Нова пошта» може подати до суду за невмотивований штраф

«Нова пошта» може подати до суду за невмотивований штраф

Укрінформ
Юристи компанії “Нова пошта” вивчають можливість подання позовів проти чиновників харківського управління Держпродспоживслужби за безпідставне нарахування багатомільйонних штрафів.

Як передає кореспондент Укрінформу, про це під час відкритого обговорення на тему “Впровадження персональної відповідальності чиновників як запобіжник беззаконних рішень”, ініційованого Спілкою українських підприємців (СУП), повідомив президент СУП, співзасновник “Нової пошти” В’ячеслав Климов.

“Зараз над цим працюють юристи, аналізуємо можливості й перспективи подання таких позовів. Якщо бачитимемо бодай мінімальні перспективи позитивного вердикту, подамо до суду", - сказав Климов.

Він наголосив, що ситуація із компанією має стати уроком для всієї країни. А перед владою, бізнес-спільнотою, експертним середовищем та журналістами стоїть завдання унеможливити повторення таких кейсів у майбутньому.

За його словами, щоб унеможливити подібні ситуації, потрібно запровадити персональну відповідальність посадовців за неправомірні рішення. Оскільки за будь-яким подібним кейсом, кримінальним провадженням, перевіркою, штрафом у виконавчій службі стоїть підпис, прізвище конкретної людини.

"У випадку з “Новою поштою” також є прізвища людей, які оцінили проблему у понад 325 мільйонів. І сотні подібних підписів щодня ставлять по всій країні. Наша мета - обмежити владу таких чиновників”, - наголосив Климов.

Він зауважив, що потрібно також виявити подібні вади у законодавстві, щоб захистити бізнес від неправомірних дій усіх контрольних служб. А в країні - понад 70 інституцій, які своїми рішеннями можуть зупинити майже будь-який бізнес.

А доки такі законодавчі зміни не внесено, учасники обговорення радять підприємцям одразу ж виносити подібні конфлікти в публічну площину. Бо саме широкий суспільний розголос допоміг швидко залагодити ситуацію із “драконівськими” штрафами для “Нової пошти”. При цьому є багато компаній, які або не хочуть, або не можуть звертатися зі своїми проблемами до суспільства. А головне - не мають власних кваліфікованих юристів чи грошей для залучення таких фахівців із-зовні для вирішення питань через суд.

Читайте також: Штрафу в 325 мільйонів «Новій пошті» не буде - голова Держпродспоживслужби

Як повідомляв Укрінформ, "Нова пошта" подала до суду на Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області через адміністративні штрафи й адміністративно-господарські стягнення на понад 325 млн грн, які у компанії вважали необґрунтовано великими. Рішення про штрафні санкції ухвалили за результатами перевірок скарг клієнтів "Нової пошти".

Після суспільного розголосу, за підсумками зустрічі з головою Держпродспоживслужби Владиславою Магалецькою та заступником бізнес-омбудсмена Ярославом Грегірчаком досягли домовленостей про перевірки правомірності нарахування штрафів. За їх результатами Держпродспоживслужба скасувала постанови про накладення стягнень.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-