Харківський авіазавод самостійно не здатний відновити виробництво – ОДА

Харківський авіазавод самостійно не здатний відновити виробництво – ОДА

Укрінформ
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП), більш відоме як ХАЗ, не здатне самостійно відновити виробництво та вийти з кризового стану.

Про це сказав у коментарі Укрінформу голова Харківської ОДА Олексій Кучер.

«На минулому тижні відбулася нарада за участі представників парламентського комітету з питань національної безпеки та оборони, а також керівників ПАТ «ФЕД», АТ «Мотор Січ», ХДАВП. Ми бачимо такий шлях виходу з кризового становища – стимулювання попиту на літаки власного виробництва. Це можливо шляхом створення на внутрішньому ринку національного авіаперевізника з використанням літаків Ан-140, АН-74 виробництва ХДАВП», - зазначив Кучер.

За його словами, перший необхідний крок – створення лізингової кампанії з відповідним державним фінансуванням для використання і подальшої реалізації літаків власного виробництва, що дозволить залучити кошти на відновлення серійного виробництва.

Наразі на ХАЗі в різному ступені готовності є літаки Ан-140, які за умови дофінансування можуть бути завершені. Також є декілька незакінчених фюзеляжів Ан-74.

«Разом з ДП «Антонов», АТ «Мотор Січ» і при державній підтримці усі літаки можна поставити на виробництво для здійснення внутрішніх рейсів. Головне на цьому етапі – наявність державної підтримки та спільні послідовні дії всіх гілок влади», - наголосив Кучер.

Читайте також: Харківський авіазавод може отримати замовлення на АН-74 і АН-178

За даними Харківської ОДА, протягом 2012-2019 років ХАЗ узагалі не мав державних замовлень. Останній літак підприємство випустило в 2014 році.

Станом на 1 березня поточного року сума заборгованості заводу перед працівниками становить понад 207 млн гривень, це більше половини заборгованості із заробітної плати по області.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-