МАУ є збитковою, хоч у 2019 році й поліпшила фінрезультат - голова наглядової ради

МАУ є збитковою, хоч у 2019 році й поліпшила фінрезультат - голова наглядової ради

Укрінформ
Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) в 2019 році значно поліпшила фінансовий результат, але за підсумками року, швидше за все, залишиться збитковою.
Про це сказав голова наглядової ради МАУ Арон Майберг у понеділок на пресконференції в Києві, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Чому результати компанії так погіршилися в 2018 році? Що сталося? У 2018 році фактично в два рази збільшився далекомагістральний флот авіакомпанії МАУ. Кількість далекомагістральних літаків збільшилася з чотирьох до семи», - сказав Майберг, додавши, що значно збільшилася і ємність літаків.

За його словами, компанія «зазнала в повній мірі негативного ефекту від тих історичних проблем, які притаманні українській авіаційній галузі протягом багатьох років».

Він виділив три проблеми, які впливають на фінансовий розвиток компанії. Зокрема, це висока вартість аеронавігаційного обслуговування літаків та акциз на авіаційний гас, який використовується для заправки повітряних суден. «Є директива Євросоюзу, яка фактично забороняє до будь-яких рейсів, окрім рейсів приватної авіації, застосовувати цей акциз. Проте ця проблема була і залишається», - сказав голова наглядової ради МАУ. Майберг додав, що ще одна проблема пов’язана з необхідністю облітати РФ, територію окупованих Криму і Донбасу.

«За п’ять років від цих трьох чинників… компанія переплатила 216 мільйонів доларів», - заявив він.

За словами Майберга, в 2019 році МАУ значно поліпшила фінансовий результат, але за підсумками року, швидше за все, залишиться збитковою. Водночас голова наглядової ради прогнозує, що до прибутковості авіакомпанія повернеться в 2020 році.

Він також повідомив, що МАУ очікує від нового українського уряду створення такого комерційного авіаційного середовища, як для європейських авіакомпаній. «Коли ми говоримо про реформи, то маємо на увазі, щоб було створене комерційне середовище для розвитку авіації. Ми хочемо, щоб це середовище відповідало європейським авіакомпаніям. Ми хочемо бути в таких самих умовах, як вони, з точки зору регуляторних питань, акцизу на пальне, бо в усьому світі немає акцизу на пальне, і не хочемо, щоб тут він був, ПДВ на внутрішні рейси», - сказав Майберг.

Він додав, що сплата ПДВ на внутрішні рейси ставить громадян України, які літають всередині країни, у гірші умови, ніж тих, хто літає за кордон.

«Серед регуляторних питань - розмитнення, завезення повітряного судна в Україну - набагато складніші процедури, ніж в багатьох європейських країнах», - сказав голова наглядової ради МАУ.

Майберг також визнав, що Ігор Коломойський є одним із акціонерів компанії, і порадив журналістам "не забувати про інші три-п'ять тисяч працівників компанії".

Читайте також: МАУ виплатить по €250 пасажирам, яких “забули” у столичному аеропорту

Як повідомлялося, у 2018 році збитки авіакомпанії МАУ перевищили 100 млн дол. при виручці приблизно в 1 млрд дол.

Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» заснована в 1992 році. 100% акцій МАУ знаходяться в приватній власності. Авіакомпанія з'єднує Україну з більш аніж 50-ма містами і ключовими пунктами Європи, Азії, Америки, Африки, Близького Сходу та країн СНД і забезпечує стикування з маршрутами авіакомпаній-партнерів до понад 3 тисяч міст світу. МАУ виконує понад 1100 регулярних рейсів на тиждень. Сьогодні у парку МАУ 42 літаки, середній вік яких - 11,6 року. Базовим аеропортом є Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-