АМПУ презентувала пріоритетні інфраструктурні проекти року

АМПУ презентувала пріоритетні інфраструктурні проекти року

Укрінформ
У 2019 році ДП "Адміністрація морських портів України" планує завершити виконання власних зобов’язань за п'ятьма великими інфраструктурними проектами загальним кошторисом понад 16 мільярдів гривень.

Про це повідомляє прес-служба АМПУ.

«Більшість проектів, зобов’язання за якими АМПУ планує виконати в 2019 році, спрямовані на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції. Вони реалізуються у рамках державно-приватного партнерства: АМПУ інвестує кошти у днопоглиблення або реконструкцію гідротехнічних споруд (причалів), а бізнес вкладає гроші у розвиток терміналів, модернізацію та збільшення їх потужностей та конкурентоспроможності», - відзначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс на прес-конференції, присвяченій пріоритетним напрямам діяльності підприємств, що підпорядковані Міністерству інфраструктури.

Зокрема, планується завершити реконструкцію причалу 1-з в Одеському порту. Проект передбачає зведення зернового терміналу за рахунок приватних інвестицій компанії «Бруклін-Київ» та Louis Dreyfus. У Маріупольскому порту фінішує реконструкція причалу №4, біля якого ДП «Маріупольский морський торговельний порт» планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу.

У порту Миколаїв буде завершено будівництво причалу №8, під нові потужності з перевалки зерна та олії.

Буде завершено також виконання масштабних проектів з днопоглиблення. Наприклад, у порту Чорноморськ вже реконструйовано підхідний канал та завершуються роботи на акваторії 1-го ковша Сухого лиману, що дозволить збільшити можливості обробки зернових та олійних вантажів для компаній Kernel та Risoil, які інвестують у розвиток власних потужностей, а також інших операторів, що працюють у порту. Проект передбачає, що Чорноморськ зможе приймати судна класу Panamax та post-Panamax.

Крім того, продовжується днопоглиблення в порту Южний. Завдяки збільшенню глибини до 21 метра цей порт стане однією з найглибших торговельних гаваней Чорного моря. Зокрема, буде завершено реконструкцію підхідного каналу та підходів до причалів №5 и 6, що підвищить конкурентоспроможність державного стивідора Морський торговельний порт Южний

Читайте також: Флот АМПУ торік подвоїв обсяги робіт з днопоглиблення

Цьогоріч АМПУ також розпочне підготовку до реалізації ще двох масштабних проектів. Так, у Одеському порту в партнерстві з компанією СМА CGM, яка входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, та компанією «Бруклін-Київ» передбачена реконструкція причалів № 13-з та 14-з. Проект передбачає збільшення обсягів перевалки контейнерів на 50 000 TEU на рік.

А в Миколаївському порту запланована реконструкція "нульового" причалу спільно з COFCO – найбільшою китайською продовольчою компанією. За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових та олійних вантажів збільшаться до 4 млн тонн на рік.

Фото: майт АМПУ

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-