До НБУ торік надійшло понад 13 тисяч звернень громадян

До НБУ торік надійшло понад 13 тисяч звернень громадян

Інфографіка
Укрінформ
Найпоширенішою темою звернень громадян до Національного банку упродовж 2018 року залишилися відносини за кредитними договорами між позичальниками та банками.

Про це повідомляє прес-служба НБУ.

"За 2018 рік до Національного банку України надійшло 13 305 звернень громадян. Це на 2 129 (13,8 %) менше, ніж за 2017 рік. Традиційно найпоширенішою темою звернень громадян до Національного банку упродовж 2018 року залишилися відносини за кредитними договорами між позичальниками та банками (3 271 звернення або 24,6% від загальної кількості)", - йдеться в повідомленні.

Громадяни також запитували Національний банк про банківський нагляд – 1 654 звернень (12,4%); відносини учасників із Корпоративним недержавним пенсійним фондом Національного банку – 1 364 (10,3%); платіжні системи та розрахунки – 1 344 (10,1%), грошовий обіг – 956 (7,1%) та ін.

Читайте також: НБУ змінив підходи до визначення результатів оцінки стійкості банків

У Нацбанку зазначають, що звернення від громадян, уповноважених осіб надходили до центробанку трьома шляхами: засобами поштового зв’язку – 6 993 звернення, каналами електронного зв’язку (електронною поштою НБУ, від державної установи "Урядовий контактний центр", через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) – 3 607 звернень та телефонною "гарячою лінією" – 2 705 звернень.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-