До НБУ торік надійшло понад 13 тисяч звернень громадян
Про це повідомляє прес-служба НБУ.
"За 2018 рік до Національного банку України надійшло 13 305 звернень громадян. Це на 2 129 (13,8 %) менше, ніж за 2017 рік. Традиційно найпоширенішою темою звернень громадян до Національного банку упродовж 2018 року залишилися відносини за кредитними договорами між позичальниками та банками (3 271 звернення або 24,6% від загальної кількості)", - йдеться в повідомленні.
Громадяни також запитували Національний банк про банківський нагляд – 1 654 звернень (12,4%); відносини учасників із Корпоративним недержавним пенсійним фондом Національного банку – 1 364 (10,3%); платіжні системи та розрахунки – 1 344 (10,1%), грошовий обіг – 956 (7,1%) та ін.
У Нацбанку зазначають, що звернення від громадян, уповноважених осіб надходили до центробанку трьома шляхами: засобами поштового зв’язку – 6 993 звернення, каналами електронного зв’язку (електронною поштою НБУ, від державної установи "Урядовий контактний центр", через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) – 3 607 звернень та телефонною "гарячою лінією" – 2 705 звернень.