У Мінагро повідомили, скільки в Україні виробників органічної продукції

У Мінагро повідомили, скільки в Україні виробників органічної продукції

Укрінформ
В Україні наразі 504 оператори працюють із органічною продукцією.

Про це заявила заступник міністра аграрної промисловості та продовольства України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева на прес-конференції у Києві, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Розвиток органічного сектору в Україні відбувається досить швидко за останні 10 років. Ми сьогодні маємо понад 504 оператори, 304 у нас виробники сертифікованої органічної продукції. Дуже часто говорять, що органіка у нас спрямована на сировинні види продукції, та це не так”, - сказала Трофімцева. 

Вона зауважила, що в Україні швидко розвивається ринок переробки органічної аграрної продукції.

“З’явилися 4 вітчизняних виробники продукції органічної молочної переробки, 1 виробник органічної м’ясної продукції, 15 виробників органічних круп, 11 виробників органічних олій - не тільки соняшникова, а й інші види олій від конопляної, до лляної олії. І є в нас 3 виробники органічних спецій”, - поділилася заступник міністра.

За її словами, Україна першою у Європі почала виробляти органічний цукор, який одразу знайшов свою нішу споживання.

“Вперше у Європі в Україні почали виробляти органічний цукор, для якого є доволі непогана ніша щодо споживання, тому що є великий попит на органічний  цукор і мед в кондитерській галузі для виробництва солодощів. Є великий потенціал не лише на внутрішньому ринку, але й на експорт в Євросоюз”, - зазначила Трофімцева. 

Читайте також: У Мінагро пояснили як і коли може зрости ціна фрахту суден

Вона також повідомила, що прийнятий у 2018 році “органічний закон” спрямований на впорядкування ринку органічної продукції та підтримку українського виробника у цій сфері. 

“Відповідно до так званого “органічного закону" будуть запроваджені і реєстри виробників органічного ринку, і реєстри насіння, і реєстри сертифікаційних органів. А це означає, насправді, що ми завдяки цьому новому закону посилюємо принцип прозорості, простежуваності шляху продукту від лану до столу”, - підкреслила Трофімцева.

Під час прес-конференції було презентовано перше офіційне рекламне відео сектору органічного виробництва «Organic in Ukraine». 

«Це перше офіційне відео, яке представлятиме український органічний сектор як на внутрішньому ринку, так і на зовнішніх ринках», - прокоментувала заступник міністра.

Відео можна буде подивитися на офіційному порталі Міністерства аграрної політики.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-