Міжнародний курʼєрський сервіс вийшов на український ринок

Міжнародний курʼєрський сервіс вийшов на український ринок

Укрінформ
Міжнародна компанія Glovo, яка надає послуги доставки товарів кур'єрами, 4 жовтня оголосила про вихід на український ринок.

Про це повідомляє AIN.UA.

«Україна стала 20-ю країною в географії покриття Glovo. Додаток вже працює в Києві і приймає замовлення з великих торговельних мереж, ресторанів і закладів столиці», - йдеться в повідомленні.

«Ми дуже раді старту роботи в Києві. Запуск нашого продукту підкреслює розвиток on-demand економіки і ринку доставки в Україну. Наша місія - зробити життя городян зручним за допомогою технологій і дати можливість заробити членам ком'юніті Glovers», - заявив Рамі Ель-Рефах, менеджер Glovo з виходу на нові ринки.

При цьому в компанії відзначають, що українські користувачі поки не звикли до послуг доставки. Замовлення найчастіше роблять в особливих випадках для групи людей, в той час як в Європі частіше замовляють доставку для себе. Ще одна відмінність - платити українці вважають за краще готівкою, а не карткою.

Поки доставка Glovo працює тільки в Києві - в центральних районах. У планах Glovo - запуск в інших містах України.

Вартість доставки в Україні становить від 30 грн і вище. Сума може змінюватися залежно від конфігурації замовлення і віддаленості адреси доставки. В середньому, якщо вірити додатку, доставка обійдеться близько 60 грн.

Glovo - це маркетплейс, який дозволяє клієнтам замовляти і відправляти товари. Сервіс займається доставкою їжі, бакалійних товарів, фармацевтики та інших продуктів. За допомогою кур'єра користувач також може відправляти посилки (вагою до 9 кг і в межах міста). Доставка займає не більше години, при цьому середній час доставки становить 35 хвилин. Висока швидкість доставки досягається за рахунок мобільності кур'єрів - вони пересуваються по місту на велосипедах або мопедах, а відтак не застрягнуть в пробці.

Читайте також: Кличко розповів, де відкриють перший в Україні магазин IKEA

Замовити послугу можна через додаток на iOS і Android. Також замовлення можна здійснювати через сайт.

Glovo працює в 20 країнах світу, зокрема в Іспанії, Італії, Португалії, Франції, Аргентині, Чилі, Болівії, Перу. Батьківщина Glovo (також відома як Glovoapp23) - Іспанія. Компанія заснована 1 травня 2015 року в Барселоні, зараз це один з найбільш швидкозростаючих стартапів в Європі. На сьогодні штат компанії становить від 200 до 500 осіб.

Фото: ain.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-