У Омеляна хочуть серйозних штрафів для фур, які руйнують дороги

У Омеляна хочуть серйозних штрафів для фур, які руйнують дороги

Укрінформ
Виправити ситуацію із перевантаженням фур можна шляхом якнайшвидшого ухвалення змін до Закону України "Про автомобільний транспорт".

Про це кореспондентові Укрінформу повідомили в прес-службі Мінінфраструктури.

“Щоб виправити ситуацію, необхідно якомога швидше ухвалити проект закону про внесення змін до Закону України "Про автомобільний транспорт" (щодо дотримання учасниками ринку автомобільних вантажних перевезень норм законодавства в частині вагових та габаритних параметрів транспортних засобів), відповідно до якого за порушення відповідатиме не тільки перевізник, а й вантажоодержувач, і вантажовідправник. За свідоме перевантаження мають бути серйозні штрафи. Цей закон стосується всіх груп перевізників, і він уже в парламенті”, - зазначили у відомстві.

У міністерстві переконані, транспортні засоби, вагові та габаритні параметри яких перевищують дозволені норми, є одним із головних факторів швидкої руйнації автомобільних доріг. Вони також становлять небезпеку для всіх учасників дорожнього руху. "Порушення встановлених законодавством вимог щодо габаритно-вагових норм при перевезенні вантажу часто спричиняється в ході завантаження вантажу відправником, а не з вини самого перевізника. Ситуація ще ускладнюється тим, що відправники вантажів законодавчо не зобов’язані вживати запобіжних заходів до недопущення перевантаження транспортних засобів та не несуть відповідальності у випадку порушення габаритно-вагових норм”, - підкреслили у прес-службі.

Більше того, додали у Мінінфраструктури, водій перевізника не має законних підстав відмовитись від виконання перевезення у разі завантаження транспортного засобу з порушенням встановлених вагових або габаритних норм або з порушенням умов, визначених у дозволі на участь у дорожньому русі. Так само не може він відмовитися від маршруту тоді, коли через спекотну погоду вантажівкам заборонений в’їзд у місто. “На нашу думку, у більшості випадків водії не є головною проблемою у дотриманні вимог, вони не є власниками вантажів чи вантажівок. Основну відповідальність несуть замовники послуг, власники товару, які диктують водіям, коли і куди вони повинні прибути, і які навантажують автомобілі понад норму. Тому ми ведемо діалог з власниками вантажів і транспортними компаніями, запроваджуємо вимоги Євросоюзу в першу чергу відносно їхньої діяльності. А для водіїв ми прагнемо створювати максимально комфортні умови для роботи”, - підкреслили у відомстві.

Читайте також: В Україні треба встановити до 150 комплексів зважування в русі - Мінінфраструктури

Проте у спеку просять водіїв таки перечекати, адже мета цих обмежень – запобігти руйнуванню перегрітого асфальтового покриття, яке фури продавлюють своєю масою. Якщо водій вирішить поїхати сусідніми дорогами, ефект буде той самий.

Почекати можна на стоянках та місцях відстою вантажних транспортних засобів. Загалом в країні є 941 стоянка.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-