Цьогоріч 50% українців шукали інформацію про товари на смартфоні - дослідження - 02.08.2018 19:14 — Новини Укрінформ
Цьогоріч 50% українців шукали інформацію про товари на смартфоні - дослідження

Цьогоріч 50% українців шукали інформацію про товари на смартфоні - дослідження

937
Ukrinform
За результатами дослідження GfK, за перше півріччя 2018 року кількість користувачів смартфонів у нашій країні досягла 85%, при цьому 50% українців шукали інформацію про бажаний продукт з мобільного телефону.

Про це йдеться в прес-релізі OLX, що є в розпорядженні Укрінформу.

«Ще в минулому році в Україні було тільки 82% користувачів смартфонів. Зараз їх кількість досягла 85%. При цьому, за статистикою, кожен споживач у середньому має 3-4 гаджети. Вивчення процесу вибору і покупки товарів українцями показало, що 50% людей шукали інформацію про товар зі смартфонів і, внаслідок, 43% зробили замовлення за допомогою мобільного телефону», - йдеться в дослідженні GfK.

Сьогодні інтернет-продажі виводять сферу торгівлі на абсолютно новий рівень. В онлайні бізнес масштабується, географія аудиторії магазинів розширюється, збільшується швидкість укладання угод.

«Наприклад, за прогнозами дослідницької компанії eMarketer, до 2021 року частка мобайла на світовому ринку електронної комерції складе 72,9% від усіх продажів. Таким чином, оптимізація часу стає однією з ключових тенденцій сучасного ринку торгівлі», - йдеться в повідомленні.

Читайте також: Аналітики сказали, коли нові iPhone запустять у продаж

Більше половини покупок здійснюється українцями через спеціально встановлені додатки. За даними GfK, найпопулярнішими серед них вже котрий рік залишаються olx.ua і aliexpress.com. Аналітика додатка OLX свідчить про те, що за останні півроку кількість його користувачів зросла на 14% і сягнула 5,6 млн.

Серед них 4,4 млн осіб використовують Android. За 6 місяців ця цифра збільшилася на 18%. Інші 1,2 млн сидять на iOS. Темпи зростання завантажень серед власників айфонів, у свою чергу, склали 3%. Однак загалом спостерігається стабільна динаміка, що відповідає зростанню всього ринку. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>