Roshen заявляє про виключне право на бренд

Roshen заявляє про виключне право на бренд "Київський торт"

Укрінформ
Право на маркування тортів під знаком "Київський торт" на території України належить виключно корпорації "Рошен".

Про це повідомляє корпорація з огляду на розгорнуту в соцмережах та ЗМІ масштабну дискусію щодо активних дій корпорації "Рошен" із захисту прав на знак для товарів і послуг "Київський торт" в судових органах.

"Корпорація "Рошен" є власником серії торговельних марок "Київський торт", як словесних, так і комбінованих, що підтверджується рядом свідоцтв України на знаки для товарів та послуг, виданих уповноваженими державними органами. Перша ж заявка на реєстрацію позначення "Київський торт" в Україні Київською кондитерською фабрикою імені Карла Маркса була подана ще у 1994 році. До того ж, рішенням Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України торговельна марка "Київський торт" визнана в Україні добре відомою відносно правонаступника Київської кондитерської фабрики імені Карла Маркса - ПрАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен". З текстом рішення можна ознайомитись на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за посиланням.  Таким чином, право на маркування тортів знаком "Київський торт" на території України належить виключно корпорації "Рошен", - йдеться у повідомленні.

У корпорації зауважили, що українські споживачі зіткнулись із проблемою сплутування тортів під знаком "Київський торт", у результаті чого при придбанні вони вводяться в оману щодо дійсного їх виробника.

Зважаючи на ситуацію із змішуванням продукції під позначенням "Київський торт", що виникла на ринку кондитерських виробів, у вересні 2017 року корпорація "Рошен" подала до Господарського суду м. Києва позов проти ТОВ "Київський БКК" з вимогою припинити використання на упаковках тортів серії знаків "Київський торт" корпорації "Рошен", адже така упаковка є схожою настільки, що її можна сплутати із знаками корпорації "Рошен" та вводить споживачів в оману щодо особи виробника товарів", - наголошується у повідомленні.

Після отримання позову ТОВ "Київський БКК" одразу змінило зовнішній вигляд упаковки для торту "Київський", тим самим, на думку корпорації, висловивши мовчазну згоду щодо схожості упаковок тортів.

Читайте також: Roshen не купили через високі ризики - глава Rothschild в СНД

"Оскільки існує велика кількість викривленої інформації про нібито вже винесені судами рішення у цій справі, ми звертаємо увагу, що її розгляд на сьогодні ще не завершений. Наступне судове засідання призначено на 04.07.2018 у зв'язку із намаганням ТОВ "Київський БКК" максимально затягнути розгляд справи за рахунок залучення третьої особи-нерезидента", - підкреслили в корпорації.

Як повідомляв Укрінформ, корпорація "Рошен" вимагає від ще двох компаній дотримуватися права інтелектуальної власності. Корпорація подала у суд на мережу гіпермаркетів "Ашан" та на ТОВ "Белларія" через використання знаку "Київський торт", який можна сплутати із аналогічним знаком, права на використання якого зареєстровано за Roshen. Справу розглядає Господарський суд міста Києва. Підготовче засідання у справі призначено на 15 лютого 2018 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-