На систему ризиків з ПДВ чекають зміни - Мінфін

На систему ризиків з ПДВ чекають зміни - Мінфін

Укрінформ
Робоча група при Міністерстві фінансів напрацювала зміни до системи ризиків з ПДВ (СМКОР)  для вирішення проблем бізнесу.

Про це повідомляє прес-служба міністерства

«Робоча група при Мінфіні напрацювала зміни до системи ризиків з ПДВ, які спрямовані на підвищення якості та ефективності її роботи та вирішення викликів, що постали перед бізнесом через прогалини в імплементації», - йдеться в повідомленні.

Мінфін відкрито працює з представниками бізнес-спільноти та експертами, аби вирішити проблеми чесних підприємців та водночас не допустити розкрадання бюджету через податкові махінації. Система моніторингу ризиків з ПДВ була запроваджена для ліквідації можливостей для недобросовісних платників податку на додану вартість (ПДВ) використовувати схеми для ухилення від оподаткування. Система також працює, як невід'ємна частина процесу автоматичного відшкодування ПДВ. 

У Мінфіні вважають недоцільним скасування системи, адже це зумовить повернення відповідальності третьої особи, поновлення перевірок та відповідно зняття податкового кредиту по ланцюжку. Експертна група при Мінфіні, до якої залучені представники бізнес-асоціацій, провела ретельний аналіз наявних випадків зупинки реєстрації та виявила 6 основних проблем, з якими стикається бізнес через прогалини в імплементації. Наразі напрацьовано законопроект та проект наказу Мінфіну, які направлені на вирішення цих проблем, зокрема: для зменшення випадків зупинки реєстрації накладних підприємств реального сектору, буде встановлено “відсікаючий” критерій - податкове навантаження на рівні 2-3% (наразі 5%) з метою уникнення зупинок у платників реального сектору. Керівники ГУ ДФС матимуть право протягом 24 годин після зупинення реєстрації самостійно відновити реєстрацію на підставі критеріїв “реальності операції” основаних на інформації, що вже є в базах ДФС. Це дасть можливість керівникам територіальних органів відновлювати реєстрацію помилково зупинених накладних від платників реального сектору. ДФС матиме право на запит додаткових документів, з обов'язковим зазначенням, якого саме документу не вистачило комісії для прийняття рішення, щоб врегулювати питання щодо відмов ДФС по заявах щодо відновлення реєстрації, через недостатній перелік наданих документів. 

Читайте також: Великий бізнес: ДФС вивела з "тіні" майже шість мільярдів

Також, платники, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної в перші місяці роботи системи, та які знаходяться в процесі адміністративного або судового оскарження, зможуть повторно звернутися із заявою про розгляд комісії ДФС раніше наданих документів. У формі  квитанції міститиметься інформація щодо документів, які рекомендовано надати на розгляд комісії по кожному типу трансакцій для зменшення кількості помилок. 

ДФС буде передано право вносити зміни до критеріїв ризиків за обов'язковим погодженням з Мінфіном. Це пришвидшить процес запровадження змін до роботи системи.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-