Гройсман: Україна зацікавлена у поглибленні логістичних зв’язків з іншими державами

Гройсман: Україна зацікавлена у поглибленні логістичних зв’язків з іншими державами

563
Ukrinform
Україна готова до широкої співпраці у питаннях розвитку власних транспортних можливостей, а також поглиблення логістичних зв’язків з державами–сусідами, державами Транскаспійського та інших регіонів. 

Про це сказав Прем’єр-міністр Володимир Гройсман під час міжнародного логістичного форуму «Tbilisi Belt and Road Forum», який відбувся у Грузії, повідомляє прес-служба уряду. 

"Перед нами сьогодні стоїть багато викликів, і ми розуміємо, що в майбутньому торгівля між державами буде більш лібералізована, і ми маємо зробити все, аби інфраструктура наших держав, регуляції були максимально синхронізовані, аби забезпечити якість, оптимальні строки та високий рівень безпеки для переміщення товарів», - наголосив Гройсман.

Не менш важливим, на його думку, є й розвиток внутрішніх можливостей країн. Україна, за словами Прем'єр-міністра, як держава з надзвичайно вигідним географічним положенням, демонструє поступове і стабільне економічне піднесення, і нині уряд серйозно займається розвитком транспортних можливостей, реформою інфраструктури.  

"Зрозуміло, що все потребує чіткого фокусування на залучення інвестицій, а відтак - формування належної інфраструктури. Саме тому ми займаємося відновленням доріг, модернізацією залізниці. Ми відкриті для подальшої взаємодії задля покращення транспортних і логістичних зв'язків. Ми і далі будемо сконцентровані на тому, аби українські регуляції відповідали високим європейським стандартам. Наше завдання - якісна дерегуляція. Повна синхронізація норм з учасниками цього шляху, і ми й надалі будемо робити все, аби наші потенціальні можливості були готові до збільшення переміщення товарів та вантажів», - підкреслив Гройсман.

Читайте також: Бюджет-2018 у цифрах: Кабмін заклав понад 115 мільярдів на розвиток

Він запевнив, що Україна завжди буде надійним партнером і якісно виконуватиме свої завдання. Нині, зауважив Прем'єр-міністр, Україна стрімко розвивається, і цього року очікується понад 2% економічного зростання, а наступного року цей показник прогнозується на рівні понад 3%. "Ми сконцентровані на доволі різкому збільшенні економічного зростання. Для цього ми продовжуємо структурні зміни. Однією з таких змін є орієнтація на ринок Європейського Союзу, який займає вже 40% у структурі українського експорту", - зазначив керівник уряду.

Міжнародний форум «Tbilisi Belt and Road Forum» є продовженням започаткованої у 2015 році традиції зустрічатися та обговорювати розвиток ініціативи побудови Нового Шовкового шляху. Цього року учасниками Форуму стали понад 1000 учасників, серед яких – лідери урядів декількох держав, дипломати, експерти, представники міжнародних організацій та ділових об’єднань. Кількість лише урядових делегацій становила 34.

Серед тем дискусій – посилення взаємної торгівлі в регіоні, розвиток е-торгівлі та цифрових комунікацій, транспортної інфраструктури та енергосектору. 

Україна займає одну з ключових позицій у перевезеннях між Європою та Азією. Через Україну проходять 6 міжнародних транспортних коридорів, а загальний обсяг товарів, які можуть транзитом проходити через нашу державу, за підрахунками економістів, становить не менше 300 млрд дол. Причому Україна здатна організовувати логістичні маршрути, як в напрямку Євросоюзу, так і в напрямку Китаю. 

Саме тому Україна приділяє велику увагу розвитку інтермодальних перевезень в Чорноморському регіоні з поєднанням з Балтикою, а також контейнерних перевозок сполученням Європа - Азія. Перспективні транзитні напрямки: порти Чорного моря – кордон Східної Європи, транзит по Дунаю, Новий Шовковий шлях, Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут. У цьому контексті Україна веде активні переговори на рівні експертів та відповідних міжурядових комісій, а також докладає зусиль для формування сприятливого ділового та інвестиційного клімату, передусім, у секторі логістики.  Не менш важливим є започатковане урядом оновлення дорожнього господарства країни, а також формування Національної транспортної стратегії до 2030 року.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-