40% електронної комунікації Укрпошти з клієнтами відбувається через Viber

40% електронної комунікації Укрпошти з клієнтами відбувається через Viber

800
Ukrinform
З лютого 2017 року 2,4 млн українців отримали сповіщення від ПАТ "Укрпошта" через Viber про надходження відправлень чи переказів на їхню адресу, а кількість отримувачів зросла майже в 4 рази. 

Про це повідомляється у прес-релізі ПАТ "Укрпошта", що є у розпорядженні Укрінформу.

"З лютого 2017 року Укрпошта інформує клієнтів про надходження поштових відправлень та грошових переказів через мобільний додаток Viber. Від початку співпраці з Viber 2,4 млн українців отримали сповіщення від Укрпошти про надходження відправлень чи переказів на їхню адресу, а кількість отримувачів зросла майже в 4 рази", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Смілянський не має наміру децентралізувати Укрпошту

Так, за 8 місяців роботи з сервісом, Укрпошта надіслала 6,5 млн повідомлень про надходження посилок, а в загальній масі електронних сповіщень компанії майже 40% займає комунікація через Viber.

Клієнти, які не мають додатку Viber на смартфоні, отримують СМС-повідомлення від Укрпошти. Загалом за місяць Укрпошта надсилає до 1,5 млн коротких текстових повідомлення своїм клієнтам. 


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-