"Легке метро" до Борисполя можна побудувати за два роки - Омелян

945
Ukrinform
У разі успішного завершення переговорів з китайськими партнерами "легке метро" до Борисполя можна побудувати за два роки.

Про це в інтерв'ю "Обозревателю" розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян.

"Ми розглядали різні напрямки, як можливо це реалізувати. Адже, як ви знаєте, є той багатостраждальний китайський кредит на Повітряний експрес, хоча частину грошей з нього розікрали "папереднікі". У кінцевому підсумку ми все ж дійшли до концепції легкого метро, яке має пройти по поверхні, з’єднати Київ повноцінним сполученням з аеропортом та містом Бориспіль", - зазначив міністр.

Він додав, що це є елементом стратегії Міністерства інфраструктури. "Запускаючи лоукост, ми різко збільшуємо пасажиропотік. Збільшений пасажиропотік, орієнтований на дешеві авіаперевезення, вимагає абсолютно іншого виду транспорту. Тобто, якщо усі поїдуть автобусом чи машинами, то дорога захлинеться. Отже, зупинились на метро", - додав урядовець.

За його словами, запуск метро - це не просто сполучення міста з аеропортом "Бориспіль", це приєднання міста-супутника Борисполя і розвиток інфраструктури навколо цієї гілки метро. "А це надалі - котеджні містечка, нові забудови, підприємства, винесені за межі Києва. Це логіка, яка повинна спрацювати. І, насправді, це найдешевша серед усіх позицій", - наголосив Омелян.

Читайте також: Омелян про переговори з Ryanair: Далі тягнути кота за хвоста не можна

Урядовець додав, що всі інші варіації - "чиєсь банальне бажання заробити грошей".

"Бо одна річ, коли ви маєте метро і з будь-якої точки Києва спокійно доїжджаєте до аеропорту "Бориспіль" швидко, зручно і дешево. Інша річ, коли вам потрібно з будь-якої точки Києва доїхати до центру, там сісти на окремий дорогий потяг і цим потягом мчатись у не зовсім зручний для вас час", - уточнив міністр.

Він також підкреслив, що лоукости - доступний транспорт, то ж і витрати на дорогу до аеропорту мають бути невисокі. "Навіть якщо і за дещо вищим за звичайний тарифом, легке метро - це однозначно буде дешевше і зручніше для пасажирів", - зазначив Омелян.

За його словами, ще один сучасний елемент - автономні автобуси між лоукост-терміналом F і транзитним терміналом D.

Щодо термінів реалізації проекту урядовець сказав: "По метро, якщо б ми зараз успішно завершили переговори з китайцями, то термін реалізації — це максимум півтора року. Термін збору технічної документації - ще півроку. Тобто, максимум за 2 роки могли б мати".

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-