Балчун: Про різке зменшення рухомого складу УЗ було відомо ще до мого приходу

Балчун: Про різке зменшення рухомого складу УЗ було відомо ще до мого приходу

Укрінформ
Близько 80-95% рухомого складу ПАТ "Укрзалізниця" є зношеними, тож про різке зменшення вагонів у 2016 році через закінчення строку експлуатації було відомо завчасно. Однак це стало одним з аргументів спрямованої інформаційної акції проти керівництва УЗ.

Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун.

"2016 рік був найважчим за кількістю рухомого складу в Україні. 80-95% (залежно від типу рухомого складу) вагонів зношені. Щоб добре забезпечити потреби у перевезенні, треба щорік ремонтувати не менше 30 тисяч вагонів. А на 2016 рік запланували ремонт 19 тис. вагонів", - сказав Балчун.

Він підкреслив, що завчасно було відомо про різке падіння кількості рухомого складу через списання вагонів по причині їх зношення.

"Восени залізниця могла б просто зупинитися - і це був гарний аргумент, щоб сказати полякам їхати додому", - зазначив Балчун.

Голова "Укрзалізниці" заявляє, що він та його команда стали мішенями для спланованої акції з дискредитації.

"Я почав на початку червня, а перше повідомлення про мою відставку з'явилося вже у липні", - відзначив Балчун.

Як приклад він навів закупівлю вагонів та скарги на недостатню кількість рухомого складу.

"Ми придбали або виготовили 1200 нових напіввагонів: 650 - в українських фірмах. Чому саме 650? Бо вони були не в змозі виготовити більше. Якби могли більше, купили б більше", - наголосив голова "Укрзалізниці".

Він також нагадав, що у 2016 році вдалося збільшити кількість рухомого складу на 2,5 тис. штук.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-