Балчун: Про різке зменшення рухомого складу УЗ було відомо ще до мого приходу
Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун.
"2016 рік був найважчим за кількістю рухомого складу в Україні. 80-95% (залежно від типу рухомого складу) вагонів зношені. Щоб добре забезпечити потреби у перевезенні, треба щорік ремонтувати не менше 30 тисяч вагонів. А на 2016 рік запланували ремонт 19 тис. вагонів", - сказав Балчун.
Він підкреслив, що завчасно було відомо про різке падіння кількості рухомого складу через списання вагонів по причині їх зношення.
"Восени залізниця могла б просто зупинитися - і це був гарний аргумент, щоб сказати полякам їхати додому", - зазначив Балчун.
Голова "Укрзалізниці" заявляє, що він та його команда стали мішенями для спланованої акції з дискредитації.
"Я почав на початку червня, а перше повідомлення про мою відставку з'явилося вже у липні", - відзначив Балчун.
Як приклад він навів закупівлю вагонів та скарги на недостатню кількість рухомого складу.
"Ми придбали або виготовили 1200 нових напіввагонів: 650 - в українських фірмах. Чому саме 650? Бо вони були не в змозі виготовити більше. Якби могли більше, купили б більше", - наголосив голова "Укрзалізниці".
Він також нагадав, що у 2016 році вдалося збільшити кількість рухомого складу на 2,5 тис. штук.