Укроборонпром: Впала

Укроборонпром: Впала "залізна завіса", що віддаляла наш ОПК від світу

Укрінформ
Для переходу підприємств державного концерну "Укроборонпром" на виробництво продукції за стандартами НАТО необхідно інвестувати близько 21 мільярда гривень.

Про це заявив генеральний директор "Укроборонпрому" Роман Романов під час "Українського форуму з оборони і безпеки 2016" у четвер в Києві, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Ця сума (близько 21 мільярда) сформульована на основі перспективних запитів Міністерства оборони. Тобто Міністерство оборони сформулювало ідеальну картинку тієї техніки і озброєння, яке їм необхідне", - зазначив він.

За словами Романова, гроші, зокрема, потрібні на закупку нового обладнання і модернізацію парку виробничих верстатів, зношеність яких становить 70-80%. Водночас він зауважив, що можливості бюджету обмежені, тому якщо Міноборони буде зменшувати свої запити, то відповідно буде зменшуватися обсяг коштів, необхідних на модернізацію.

"Укроборонпром" минулого року уклав експортних контрактів на суму $1,3 млрд.

У 2015 році підприємства "Укроборонпрому" виробили для Збройних Сил України і силових структур більш як 2 тисячі одиниць техніки, а сума укладених експортних контрактів становила понад $1,3 мільярда.

Романов також повідомив, що прибуток від реалізації продукції становив близько 20 млрд грн, з них за контрактами Міноборони - 7 млрд грн.

Звертаючись до іноземних інвесторів, гендиректор концерну зазначив, що "залізна завіса", яка відділяла українську оборонку від світу упродовж 25 років, впала, і сьогодні вітчизняний ОПК інтегрується у світовий ринок.

Романов також підкреслив, що потужності оборонного комплексу України значно перевищують потреби внутрішнього ринку і поточного експорту: "Наявність колосальної кількості виробничих площ, устаткування дослідницького і конструкторського потенціалу, які задіяно на 30%, дає змогу говорити про перспективи створення на базі виробничих майданчиків концерну технопарків і кластерів у класичному для світової економіки розумінні".

"Що ми можемо запропонувати вже сьогодні? Бронетехніку, вантажну авіацію, космічні програми. У рамках маркетингової програми з агресивного просування "Антонова" на нові ринки ми запускаємо проект з відкриття ліцензованих сервісних центрів. Будь ласка - інвестуйте, залучайтеся до технологій, заробляйте разом з нами", - закликав гендиректор "Укроборонпрому".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-