Адміністрація президента матиме доступ до системи електронного адміністрування ПДВ

19.04.2017 14:28 351

Адміністрація президента України (АП) матиме доступ до системи електронного адміністрування ПДВ згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та АП.

Про це йдеться у повідомленні Державної фіскальної служби, яке передане Укрінформу.

"Державна фіскальна служба України та Адміністрація президента України здійснюють інформаційну взаємодію відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України та Положення про Адміністрацію президента України, а також згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та Адміністрацією президента України від 23.11.2015. Отже, згідно з Угодою та протоколами до неї, уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації президента України матимуть доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ДФС без права коригування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ", - пояснили у фіскальній службі.

У ДФС також наголосили, що будь який платник податків має змогу відслідковувати весь процес від подання заявки до отримання коштів.

"За рахунок впровадження Електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ процес повернення бюджетних коштів платникам стає максимально прозорим. Будь який платник податків має змогу відслідковувати весь процес від подання заявки до отримання коштів. Зазначений реєстр відповідно до статті 200.7.3 Податкового кодексу України не має обмеженого доступу. Він є публічним, відкритим та оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України", - зазначається в повідомленні.

Раніше засоби масової інформації повідомляли, що заступник голови АП, секретар Нацради реформ Дмитро Шимків звернувся до в. о. голови Державної фіскальної служби Мирослава Продана з офіційним дорученням надати доступ Адміністрації президента до реєстру автоматичного відшкодування ПДВ.

Після цього сам Шимків пояснив, що Адміністрація президента України отримує доступ до баз даних Державної фіскальної служби для вивчення проблем з адмініструванням та відшкодуванням ПДВ, це відбуватиметься лише в режимі читання.

Як відомо, запуск автоматичного реєстру відшкодування податку на додану вартість відбувся з 1 квітня 2017 року.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-