«Музичні історії»: Як  музична євроінтеграція розбиває стереотипи про стилі та виконавців

«Музичні історії»: Як музична євроінтеграція розбиває стереотипи про стилі та виконавців

Подкаст
Укрінформ
Олександр Харченко та Володимир Радченко в черговій «Музичній історії» дивують новими знахідками та парадоксами

Європа, як ми знаємо, єдина, і водночас -  різноманітна. А от наскільки різноманітна, іноді навіть самі забуваємо. Чи просто не уявляємо.

Тож ось вам, можете вибрати для прослуховування нашу історію на Spotify чи на інших подкаст- платформах:

Або ж у відеоформаті на YouTube-каналі Укрінформу.

Будемо слухати музикантів з різних європейських країн. Відомих і не дуже. Але об’єднує їх одне – повне непопадання в стереотипне уявлення про музичну сцену певної країни. Приміром, що Франція – то шансон, Британія –  рок-н-рол, Німеччина –Рамштайн, а Італія – суцільне Сан-ремо… Обіцяємо сюрпризи до цього традиційного меню.

Як вам, наприклад, таке: британська група, у складі якої немає жодного британця, співає пісню американського крунера про бразильську каву у країні, де існує заледве не культ чаю…

Або ж слухаєте джазовий стандарт Sweet Georgia Brown, а чуєте  симпатичну суміш свінгу, рокабілі, джазу та панківської відв’язності? І ніякого шансону, хоча звучить все це, так, з Парижу...

Чи такий колаж: австрійський вокаліст, чилійські акомпаніатори та видатний голандський флейтист. І все це записано на німецькій студії з її фірмовими «цікавинками».

Тож налаштуйтесь на парадокси. Про Челентано по-німецьки, про Бені Андерсена з легендарного шведського гурту ABBA, якого на батьківщині знали за іншим стилем, про солістку Roxette Марі Фредріксон, якою ви її не знаєте, про неймовірні пригоди хіта угорської Omega, того самого, переспіваного Scorpions і не лише ними…

Одне слово, традиційно: слухайте нас – не переслухаєте…

Хіба що повернетесь до вже записаних нами подкастів, пригадаєте, що там видалось вам найцікавішим. А ми тим часом запишемо нові «Музичні історії», стежте…

Попередні «Музичні історії» слухайте тут:

Гілмор, якого люблять всі. Крім Вотерса

50 років з Флойдами, або деякі подробиці життя на темному боці місяця

Різдвяні мелодії воєнного часу 

Стати зіркою і винайти к-поп, або повернення на блошиний ринок

«Музичні історії»: Ме каго он амор, або пісні надії та любові

«Музичні історії»: Шерше ля Франс, або Як французи впливали на сучасну музику

Мелодії воєнного часу – від Боба Ділана до Адріано Челентано

Про що мріють солдати…

Мелодії воєнного часу – в екслюзивному плей-листі від Укрінформу

Кримінальні танці — як, коли та з ким

«Музичні історії»: Gasta Claus, Perper, Slade та інші

Led Zeppelin навпаки, або чому зірка не завжди стає кометою

Все буде хумпа, або нові пригоди екзотичних музичних стилів

Пригоди каджунського акордеона, або звідки беруться екзотичні музичні стилі

Як Карлос Сантана став Світильником ока господнього

Як правильно рибалити на квадратного групера, або знахідки з блошиних ринків

Одеса на музичній мапі світу

У пошуках цукрової людини, або різдвяні історії з життя антиподів

Джон Леннон, Елтон Джон та інші самотні серця

Як фінські панки перемогли російських мілітаристів

Про тих, хто не захотів стати зіркою. А міг би…

Кавери, які стали популярнішими за оригінали

Як правильно танцювати «Смарткач»

«Реве та стогне...» у ритмі вальсу, або чому Україна впродовж десятиліть залишалась

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-