Джонні Деппу відмовили в апеляції проти таблоїда, який виклав скандальні подробиці його життя

Джонні Деппу відмовили в апеляції проти таблоїда, який виклав скандальні подробиці його життя

Укрінформ
Апеляційний суд Англії та Вельса відмовив Джонні Деппу в подачі апеляції після того, як він програв справу про наклеп проти таблоїда The Sun, який стверджував, що актор систематично бив свою колишню дружину Ембер Хьорд.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє BBC.

Суд ухвалив відмовити Деппу в оскарженні рішення першої інстанції у четвер, 25 березня.

Відмова базувалася на тому, що у голлівудського актора «немає реальної перспективи на успіх» при розгляді його апеляційної скарги.

«Ми відмовляємо пану Деппу у прийнятті додаткових доказів на підтримку запропонованої ним апеляції та робимо висновок, що апеляція не має реальних шансів на успіх, і що немає жодної вагомої причини для її розгляду», - заявили у суді.

Речник Ембер Хьорд та газета The Sun вже привітали рішення суду.

Як повідомляв Укрінформ, Депп подав до суду на News Group Newspapers і виконавчого редактора The Sun Дена Вуттона через статтю останнього, в якій стверджувалося, що зірка «Піратів Карибського моря» жорстоко поводився зі своєю тепер уже колишньою дружиною.

Читайте також: Netflix прибрав усі фільми з Джонні Деппом - ЗМІ

Стаття призвела до судового розгляду, в ході якого колишнє подружжя звинуватило одне одного в насильстві, а в ЗМІ потрапило безліч скандальних подробиць про їхній шлюб, зокрема про гедоністичний спосіб життя Деппа та його залежності.

Високий суд Великої Британії 2 листопада 2020 року виніс рішення на користь видавця, визнавши дійсними твердження газети, яка назвала Деппа «людиною, яка била дружину».

Фото: EPA/GETTY IMAGES

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-