Українське кіно

Українське кіно "засвітилося" на найбільшому кінофестивалі Китаю

Фото
Укрінформ
Цьогоріч Україну було гідно представлено на Пекінському міжнародному кінофестивалі - презентацією нашої кіноіндустрії, репортаж про яку побачило близько 2 млрд телеглядачів, та національним стендом, що став одним з найпопулярніших на кіноринку.

Про це повідомляє прес-служба Держкіно.

“Понад 100 гостей зібрала презентація можливостей української кіноіндустрії Ukraine Is Your Destination. Вона відбувалася на кінофестивалі вперше й одразу увійшла до офіційної програми заходів. Презентацію, організовану Українською кіноасоціацією (УКА) за сприяння Держкіно, відвідали представники Кіноасоціації КНР, Адміністрації кіно КНР, Кіноакадемії КНР, Адміністрації ТБ та радіо КНР, а також місцеві медіа і великі китайські кіновиробники”, - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, гості презентації дізналися загальну інформацію про кіноринок України – особливості законодавства, ключові інституції, основні показники. Основний фокус було зроблено на можливостях, які Україна відкриває для співпраці, – перевагах виробництва в Україні та копродукції з нашою державою, а саме на наших виробничих потужностях, конкурентоздатних продакшн-сервісах світового рівня, унікальних знімальних локаціях.

Також були представлені вже реалізовані кейси українсько-китайської співпраці. Зокрема, цьогорічний реліз у Китаї української анімації “Викрадена принцеса” - першого випадку комерційного прокату фільму українського виробництва у Китаї.

У межах презентації можливі напрямки для розвитку співпраці було окреслено за допомогою представлення українських проектів різних жанрів, що нині відкриті для потенційного міжнародного партнерства.

На Центральному телебаченні Китаю – каналі ССTV 6 – репортаж про презентацію побачило близько 2 млрд глядачів. Також про подію у новинах повідомили China Radio International, Beijing newspaper, Weibo, Baidu та інші місцеві медіа.

На кіноринку кінофестивалю Beijing Film Market Українською кіноасоціацією за підтримки Держкіно також було організовано роботу Українського національного стенду. Він зробив свій внесок в системне підкріплення розвитку українсько-китайського співробітництва.

“Торік, коли ми починали роботу з організації Українського стенду на потужному кіноринку Пекінського кінофестивалю, ми лише заявили про себе. А вже цього року до нашого стенду була прикута така увага! Це дає нам підстави найближчим часом очікувати на спільні кінопроекти. Зі свого боку ми зробили всі необхідні для цього кроки”, – зазначив голова Держкіно Пилип Іллєнко.

У виставці кіноринку цьогоріч брали участь 202 учасники: зокрема, 71 міжнародна компанія з 16 країн, включаючи Індію, Нову Зеландію, Сінгапур, Австрію, Бельгію, Грецію, Нідерланди, Францію, Італію, Японію, США, Малайзію, Індонезію, Монголію, Таїланд та Україну. Серед такого розмаїття саме Український стенд став одним із найжвавіших та найвідвідуваніших, що стало можливим завдяки старанній підготовці, яка включала адаптацію всіх матеріалів з урахуванням специфіки ринку та їх переклад китайською мовою, залучення китайських волонтерів до роботи стенду, а також красиву подачу: унікальний дизайн стенду з використанням мотивів робіт української художниці Марії Примаченко та стильну сувенірну продукцію.

Читайте також: Держкіно показали завершений фільм про художника Івана Приходька

Національний стенд працював 4 дні – з 16 по 19 квітня – і ефективно продемонстрував потенціал і можливі напрямки розвитку українсько-китайських відносин. Відвідувачі мали змогу ознайомитися з каталогом українських фільмів 2018-2019, створеним Асоціацією кіноіндустрії України спільно з Держкіно, каталогом Ukraine Is Your Destination з вичерпною інформацією про можливості копродукції з Україною, каталогом українських виробників, аналітичною інформацією про український кіноринок, даними про окремі українські компанії та проекти.

Більшість відвідувачів цікавилися українськими проектами для дистрибуції на території КНР. Також дізнавалися про локації, організацію зйомок в Україні та пошук партнерів для їх реалізації. А ще - про технічні можливості нашої країни, зокрема в галузі створення спецефектів. Адже цьогоріч вони побачили їх на власні очі, оскільки в конкурсній програмі фестивалю брав участь китайський блокбастер The Wandering Earth – перший науково-фантастичний та один із найкасовіших фільмів за всю історію китайського кіно, участь у створенні ефектів для якого брала українська компанія Postmodern Digital.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-