Віртуальний шоумен. Нове амплуа інтернет-улюбленця Гуся

Віртуальний шоумен. Нове амплуа інтернет-улюбленця Гуся

1643
Ukrinform
«Складений у соцмережах» мем стає й гравцем українського шоубізу, в тому числі й у 3D форматі

Два роки тому інтернет-мем Гусь народився уві сні львівської дизайнерки Надії Кушнір, він досить швидко опанував простори соцмереж, і вийшов в офлайн, зокрема, знявся в проекті «Гусь в метро», де вчить людей правил поводження в столичній підземці.

А нині мальований персонаж зазіхнув на більше: вирішив стати повноцінним гравцем українського шоубізу – 27 вересня в креативному просторі «Часопис» відбулася презентація Гуся – як першого в Україні віртуального шоумена.

Гусь обрав для себе у продюсери «Art Nation» – групу компаній, яка є загальновідомим генератором ідей й має у своєму активі такі пізнавані бренди як – GAPCHINSKA, Prima Maria, Козаки, Dyvooo, Зла дівчинка, «Капітан Врунгель» і «Остров скарбів».

Презентуючи свого підопічного, генеральний продюсер компанії Едуард Ахрамович, проголосив нестандартну концепцію його сприйняття: «Гусь – це наша національна свійська тварина, ми переконані, що саме гусь уособлює символ українця – швидкий, галасливий, білий і пухнастий. І я хочу, щоб українці себе почали ідентифікувати саме з ним, тим більше, що гусь свині не товариш».

Ахрамович
Едуард Ахрамович

«Сьогодні ми представляємо нашого Гуся – шоумена, за розробленою технологією він може бути ведучим будь-яких заходів, в якості конферансьє або тамади, і вражати своїми іскрометними жартами не гірше найвідоміших гумористів», – наголосив він.

Ахрамович додав, що до озвучування персонажу не планують залучати когось із селебріті, оскільки переконані, що їхній персонаж – сам по собі відомий і самодостатній, і додаткової чужої зірковості не потребує.

«Його голос одразу всі почнуть впізнавати і любити, як тільки він заговорить», – посміхнувся продюсер. Однак, вікова категорія аудиторії нового шоумена, все ж обмежена – від 16 до 50 років. Поки що він – не дитячий герой.

- Це через його любов до нецензурної лексики? – Поцікавилася я.

- Так, він любить смачну лайку, як і всі ми, в принципі, – відповів продюсер.

Для того, щоб оживити улюблений інтернет-мем, з технічного боку потрібно не багато: потужний ноутбук, який дає мобільність та портативність, та спеціальний костюм, що під’єднується до нього. Людина, яка знаходиться в костюмі, може перебувати в будь-якій точці світу, вона дивиться відеопотік в реальному часі і реагує на нього. З ноутбука видається відеосигнал, в якому Гусь інтегрується в студію на 2D екрані, або вже навіть у 3D простір.

«Є багато студій, які до нас звернулися і хочуть інтерактивного 3D Гуся, щоб він міг погуляти по студії. Це реально, ми вже над цим працюємо і думаємо, що вже скоро надамо їм можливість повноцінно відчувати його об’єм, в якому він буде рухатися по сцені. Цей контент буде неймовірним», – переконує Руслан Капустін, голова R&D в VR/AR департаменту Skywell Software.

Інтерактивний Гусь майже подібний до того, зображення якого ми звикли бачити у мережах, але я помітила зовсім невеличкі, та все ж – відмінності, тому й запитала у Капустіна про можливість трансформації зовнішності персонажа через його перехід на інший, «тривимірний» рівень розвитку.

Він припустив, що, можливо, Гусь справді трошки адаптується, але складністю є те, що він вже існує у 2D, а перед розробниками ставилися умови, що він має бути максимально схожий і гарно інтегруватися між 2D простором та 3D простором.

Руслан Капустін
Руслан Капустін

«Відповідно до цього ми створили модель і надали їй такі ефекти, ніби вона намальована олівцем. Ми, може, ще трошки вдосконалимо його, але зараз він вже майже на фінальній стадії», – розповів Капустін.

Він проанонсував плани продюсерської команди – вечірнє шоу з Гусьом, де той би був повноцінним ведучим. На грудень вже заплановано вихід 4-хвилинного короткометражного мультфільму про Гуся, а наступного року – справжній багатосерійний серіал.

«Ми вже живемо в цифровому світі й усі цифруємося потрохи, тому хочемо, щоб Гусь був максимально незалежний, 3D-шний персонаж», – додав Капустін.

Оскільки Гусь потрапив до рук продюсерів не з «чистого аркуша», а маючи вже певний бек-граунд своїх світоглядних умовиводів, я запитала – чи не просто їм працювати з таким персонажем, і, взагалі, чи беруть до уваги продюсери його, складений у соцмережах, характер?

- Так, у нього є психологічна характеристика, над цим працює його бренд-менеджер, у нас є вся психологічна характеристика як персони: від його вимови до його рухів. Він є повноцінною особистістю, яка максимально відображає стан нашого суспільства. Інколи він може дуже розстроюватися, але тримає себе в руках. Гусь гарний, порядний громадянин, але інколи в нього може псуватися настрій через певні соціальні випадки, з якими він зустрічається.

Я не втрималася і запитала – як ставиться до самостійного життя Гуся його мама Надія Кушнір, й чи з легкістю вона відпустила своє творіння та уклала договір на продюсування персонажа?

- Так, вона дозволила Гусю працювати з нами. Ми спиталися в неї, вона була не проти, – відповів Капустін.

Любов Базів. Київ

Фото: Юлія Овсяннікова, Укрінформ

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>